söndag 2 februari 2014

Utdelning 2014-02-02

Bra Catania-chans i bottenmötet

Jag hade inför säsongen inte mycket till övers för Livorno. Man är också illa ute i botten efter den positiva inledningen. Vinsten mot Sassuolo senast ska inte höja...
Läs mer

blessed with a curse...

...välsignad med en förbannelse... Det måste ju vara mellon alltså? Välsignade med att alla ska titta på det, för det hör ju till... Men förbannelse f24...
Läs mer

12 blandade tankar på söndagen

Blandad vinterbild. Skotte som spelar säckpipa för pingvin. Ni tjejer snackar om att föda barn men ni skulle bara veta hur det känns när en kille är förkyld......
Läs mer

Francesca

Hellu! Nu har Icewarrior äntligen tränats färdigt! Okej.. egentligen blev han klar för några dagar sen x( Men han är klar i alla fall  Jag har påbö...
Läs mer

Slött

En match och en träning stod på dagens agenda! Utan innebandyn hade jag känt mig så jävla ensam. Innebandyn går före allt just nu och jag hoppas det kan ge utdelnin...
Läs mer

Jobbsöndag...

... var det idag. Ni som läst tidigare inlägg, såg hur härligt min morgon startade.  Med ett totaldött fastighetsdatasystem - när man åker ner till 8 på...
Läs mer

Oriflame Swedish Match

Väldigt kort om HM:s senaste bokslut: 6,5 %omsättningstillväxt och 1,8 % vinsttillväxt för helår. Ganska dåligt när varken tillväxten eller löns...
Läs mer

Kändisbebisar

För något år sedan dök kontot “kandisbebisar” upp på Instagram. Hen följde allt och alla men hade knappt några followers själv. Jag kände där och d...
Läs mer

Mårten Andersson leder Hästgalan

Jessica Almenäs och Åsa Elmroth är välbekanta för alla travvänner. Men Hästgalans tredje programledare, komikern Mårten Andersson, dyker upp i travsammanhang f...
Läs mer

Mårten Andersson leder Hästgalan

Jessica Almenäs och Åsa Elmroth är välbekanta för alla travvänner. Men Hästgalans tredje programledare, komikern Mårten Andersson, dyker upp i travsammanhang f...
Läs mer

Sparstrategi – fråga

Hej Pingis!   Mitt namn är Madelene, jag är 21 år gammal och läser första terminen på Kandidatprogrammet i Företagsekonomi på Stockholms Universitet. Ja...
Läs mer

Kickoff med Team DiamondFitness!

En hel helg med tjejerna i teamet! O vilket team jag satt ihop!!! Tjejer från Boden till Malmö, debutanter o mer erfarna, galna, spralliga, lugna, rofyllda, väldigt olika fast alla med...
Läs mer

Veckans miljöcitat – om kötthatardagar, SJ och Kungliga vetenskapsakademien

Mil­jö­ci­ta­ten du inte får missa. Här är veckans värsting­ar och visdomar. Varje vecka sägs och skrivs det otroligt mycket smarta saker i mil...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar