söndag 16 februari 2014

Utdelning 2014-02-16

Vilken fantastisk lagprestation!!!

OS och jag blir helt klistrad framför TV. Av någon konstig anledning så blir jag helt betagen i alla dess sportmän som sliter och kämpar och får utdelning för allt...
Läs mer

Balans, här nu.

Det är kväll och jag är återigen utmattad på det där extrema sättet. Jag tar inte ut i något i förskott. DBT:n har lärt mig vikten av att vara h228...
Läs mer

Comment on Kåseri om vikt och gastric bypass by malin

Vill verkligen verkligen tipsa dig om att ge LCHF en ärlig chans innan du väljer operation. Har läst om så många som tappat massor av kilon genom att lägga om till l22...
Läs mer

Köp Loss i Mekonomen

Nyligen lämnade Mekonomen bokslut för 2013 och det man fick reda på var: -Rörelseresultatet gick ner från 528 Mkr till 469 Mkr. -Ebitmarginal ned från 10 % till 8 %. -H...
Läs mer

Nolato rapport

Har haft polymertillverkaren Nolato i portföljen länge, ett av mina tidigaste och bästa inköp faktiskt. Köpte mina första kring 75:-, sen backade det till strax under fe...
Läs mer

J20 SuperElit TopTio: VIDEO! Frölunda tog in på HV71, hör Sonny Hertzberg summera!

Frölunda visade klass i J20 SuperElit TopTio toppmötet mellan Frölunda HC och HV71. Det var en match med flera ansikten där Hv71 länge såg ut som att plocka tre nya po...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar