måndag 18 augusti 2014

Utdelning 2014-08-18

Välkomna tillbaka till åk 6 B

Första dagen på det nya läsåret och allt har fungerat bra hoppas vi. Vid bussarna kl. 14.45 var det rörigt värre men jag hoppas att alla kom hem. Vi får ta upp buss...
Läs mer

Den första dagen

Hej på er! Idag var det första dagen i nya skolan vilket var otroligt nervöst! Jag och mamma åkte upp tidigt så visade hon, ännu en gång, vägen till skolan och...
Läs mer

Fråga om sparande

Hej Pingis Tack för en riktigt bra och nyttig blogg och allt jobb ni gör med Economista! I våras blev jag klar med min utbildning och fick ett fast jobb redan veckan efter på et...
Läs mer

Utdelning av datorer till åk 7 - gäller elever i klass 7a och 7b

Vi bjuder in elever och deras vårdnadshavare till högtidlig utdelning av elevdatorer, tisdag 2 september klockan 18.00. Vi samlas först i Odenskolans aula för information om skola...
Läs mer

FÖRSTA SKOLDAGEN

Hemma i älskade Svenneland igen. Kom hem runt 8 tiden till lägenheten igårkväll. Och det första som händer är att jag och morsan måste slänga allt i b22...
Läs mer

Information inför skolstart 19 augusti

Vi träffas i klassrum 21 klockan 08.40. Skoldagen håller sedan på till klockan 14.20. Klassen har en bildlektion på eftermiddagen. I övrigt blir det information, utdelning av...
Läs mer

F19. Jarstads hattrick vände trenden

Två raka förluster. Sedan kom Josefin Jarstad in i Sirius F19, smällde in ett hattrick och fixade seger i debuten. – Det var första matchen för mig så det var kul, s2...
Läs mer

Utdelning från Apple

Lyssna! Hör du? Det är ljudet av utdelningarna som trillar in – utdelningarna som trillar in utan att jag behöver göra ett dyft! Det är utdelningsinvesteringens lju...
Läs mer

De svenska bekvämlighetspassen

Det var något Alliansparti som tyckte att man skulle göra det olagligt att delta i terrorutbildningar. Som svar svamlade Beatrice Ask en del paragrafer, och menade att lagstiftning fungerar...
Läs mer

Tarotskop - Så blir vecka 34 enligt mina Tarotkort 140818 (skriftligt)

Normal 0 false 21 false false false SV X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4...
Läs mer

Första skoldagen avklarad

Nu är första skoldagen avklarad. Det var riktigt kul att komma tillbaka och träffa alla. Ni började 9.00 med information och utdelning av scheman, skåp, kalendrar och annat s...
Läs mer

FIRST DAY

Började första skoldagen med att försova mig.. Men fick sjuts utav pappa för det rengnare så väldans så jag hann ändååå   ✋  16...
Läs mer

Dividend carpet bombing

I  USA är det vanligast att bolagen lämnar utdelning kvartalsvis. Om man sätter samman en portfölj med "rätt" mix av bolag kan man enkelt få utdelning var...
Läs mer

Joel Grönqvist wrote a new post, No Klass 7C v.34, on the site MrMagister

Fredag: Utdelning av bok/mappar/skrivbok. Genomgång av laborationsmaterial, säkerhet kring laborationer samt farosymboler. Läxa: tisdag v.35 säkerhetstest. Utifrån powe...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar