söndag 10 augusti 2014

Utdelning 2014-08-10

Folkrörelsen, vardagsaktivismen och demokratin

Bettan Andersson, normkritisk feminist. Bild från första maj; Gus Kaage Höstens val närmar sig med stormsteg. I Vänsterpartiet är vi i full färd med valstugor, utd...
Läs mer

Vilka föräldrar jag har!!!!

Äntligen hemma!! När jag kliver ur lastbilen möts jag utav hela familjen! Att få krama om dom människor och djur man saknat är en härlig känsla! Jag ville h...
Läs mer

Folkracehelg!

Tvådagars på Venabanan i Laxå. Fem omgångar + finaler. Mikaels bil gick bra men inte bäst. Det blev fem andraplatser och sedan en tredjeplats i C-finalen. Bilen flyttad...
Läs mer

DIF föll tungt på Örjans Vall

Uppförbacken fortsätter för DIF som fick resa hem från Halland med en förlust i bagaget när formstarka Halmstad vann med  2-1. Det var en behaglig sommarvärme...
Läs mer

Uppföljning av årsmål

Ibland är det bra att blicka tillbaka på uppsatta mål. Få ett hum om hur man ligger till och bli påmind en extra gång vad man vill åstadkomma. Den 1 januari satte...
Läs mer

Roar: ”Vi sliter med självförtroendet”

Roar Hansen fick analysera ännu en oavgjord match på presskonferensen: – Jämn match och mer kamp än skönspel. Vi försöker igen, nu med nya spelare. Vi sliter med s...
Läs mer

Toppform 60 dagar - hur gick det egentligen

Nu har det gått en vecka sen vi avslutade Toppform 60 dagar, totalt 54 pass ingick varav hälften ute i Freluga under Oscars ledning. Sen har jag frivilligt varit med på en del öpp...
Läs mer

Inköp Industrivärden C och utdelningar

Kort notis, jag tänkte skriva om det i inlägget Hur räknar du egentligen? (hade till och med kategoriserat inlägget med “industrivärden”) men glömde bort att f229...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar