tisdag 12 augusti 2014

Utdelning 2014-08-12

Industrivärden prognos utdelning

2009 var utdelningen 3 kr och sedan dess har Industrivärden höjt den med 0,5 kr varje år fram till och med 2013. Flera av Industrivärdens portföljbolag kommer sannolikt h24...
Läs mer

Inför AIK-DIF

Säsongens viktigaste match närmar sig och det tighta spelschemat gör att spelarna har haft ett fåtal dagar på sig att återhämta sig från söndagens omg22...
Läs mer

Highway 1 and Big Sur

At the moment sitter jag på en rätt så obekväm trästol och blickar ut över Visbys charmiga byggnader från mammas nya lägenhet. Är så glad för mi...
Läs mer

Ventepølse

Mitt hjärta är ditt,  ditt hjärta är mitt  och aldrig jag lämnar det åter. Min lycka är din din lycka är min och gråten är min när du...
Läs mer

Ytterligare en utdelning

Nu har det trillat in ytterligare en utdelning på kontot. Nedan är en lista på alla utdelningar hittills i år. Datumet som står är den dag som utdelningen kom in p22...
Läs mer

Pastorn bloggar

V33 Jag är tillbaka! Och har jobbat en vecka redan. Vilken sommar vi har haft, har fortfarande. Den har varit så varm att man tom har önskat att det skulle vara någon sval regnin...
Läs mer

Läckbergs mångmiljonutdelning

Camilla Läckberg fortsätter att dra in miljoner. Trots att omsättningen minskade med 10 miljoner kronor i fjol belönar sig deckardrottningen med en utdelning på 16 Mkr. Det s...
Läs mer

Tävlingen i söndags

Tävlingen i söndags började inte på bästa sätt. Clara har aldrig krånglat med att kliva på trailern och åkte senast i onsdags. Men hon slet sig tre g22...
Läs mer

Hinder för tillväxt

Ahrens säger i sitt Rapid Growth concept att 2 av de största hindren för tillväxt är att vilja växa och våga växa. Jag har funderat mycket på detta och t...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar