torsdag 21 augusti 2014

Utdelning 2014-08-21

Paneler – Panel.se söker rökare och snusare

Vi eftersöker personer som röker eller snusar. Har du någon sådan vän kan du bjuda in denne till att gå med i panelen. Är du intresserad av att gå med kan du...
Läs mer

EFTERLYSNING!

Nytt läsår innebär årsmöte hos Slottsvångsskolans föräldraförening (FF). Den avgående styrelsen i föreningen har sex ledamöter. Eftersom e...
Läs mer

Första dagarna efter sommarlovet

Hola! Igår började skolan, dock hade vi bara upprop i aulan och sedan typ samling i klassrum för utdelning av busskort osv. Så när vi slutat gick jag och Indra hem till mig o...
Läs mer

❤ 15 förunderliga år...❤

har gått sedan den store föddes - Bombax Pavarotti. Som inrymmer en hel tidsålder av upplevelser, relationer, barn och barnbarn, glädje och grannkaniner. Rackar-hunden! 160...
Läs mer

Trög torsdag

Så blev det dags för ett kvällspass igen. Mest för att jag inte kunde vänta till helgen men vädret var också gynnsamt med mulet och blåst. Efter att ha packat...
Läs mer

Hemmaseger till HJK

HJK såg redan ut att gå mot en förlust i Europa League-kvalet mot Rapid Wien på hemmaplan när allting vände. HJK-hjältarna i Helsingfors kväll hette Robin Lod...
Läs mer

Hemmaseger till HJK - se målen

HJK såg redan ut att gå mot en förlust i Europa League-kvalet mot Rapid Wien på hemmaplan när allting vände. HJK-hjältarna i Helsingfors kväll hette Robin Lod...
Läs mer

något gammalt börjar gro

Ja jo, jag ska väl börja med att erkänna (både för er och för mig själv) att jag är otroligt sugen på en liten runda på Stocken i kväll.Jag har...
Läs mer

Bloggpresentation: Finanskvinnans Funderingar

Nu är det dags för ytterligare en bloggare att få presentera sig för våra användare – Finanskvinnan! Passa även på att följa henne på Twitt...
Läs mer

Eftersnack omgång 33

Antal rätt:    av 13 möjligaTipsbolaget: 7 Björn: 4 Jonas: 6 Kalle: 5 Lelle: 4 Peter: 5 Utdelning:13 Rätt: 6 500 000 kr (2 st) 12 Rätt: 15 432...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar