måndag 25 augusti 2014

Utdelning 2014-08-25

Lägger!

Så sitter nu i sängen som vi fick, och tråkar Vi har haft massa aktiviteter, lunch men lunchen var inte speciellt god. Ska eller vid 13.30 så ska vi göra lite samarbets 24...
Läs mer

Postkodlotteriet, utdelning och bröllop

Nu är det dags att glädja människor. Klockan ringde fem och jag sitter halvdöd i en luftballonger dricker kaffe och läser en tidning. Veckovinst!  Idag kommer mång...
Läs mer

Bra Kia-helg på Ring Knutstorp

Andreas Wernersson blev trea i första racet och Mattias Lindberg körde till sig samma position i andra racet. Team Kia tog alltså två pallplatser på Ring Knutstorp när S...
Läs mer

Kalender: Detta händer på måndagen

RAPPORTER FIRST NORTH- Catella (kl 7.00), Aqeri, Dannemora Mineral , Genovis, Ginger Oil AKTIETORGET- BCS, Biotech-IGG, Conpharm, Medirox, Oden Control, Parans Solar Lightning, Xtranet ÖVRIGA NO...
Läs mer

Jag når nya framgångar ! :)

Jag håller på att uppnå nya mål och nya utmaningar. Idag var jag ute och promenerade och fick inte ångest. Istället kände jag att det var för första g22...
Läs mer

Marcus Lantz: ”Idag får vi utdelning”

Vi pratade med Marcus Lantz efter 3-0-vinsten över Norrby. Din syn på matchen? - Jag är jättenöjd! Vi får göra tre mål och det är det vi har jobbat med....
Läs mer

Så här börjar du bygga din utdelningsportfölj

Såg följande på Twitter och bestämde mig att skriva ner några tankar på ämnet “utdelningsportfölj”. Att påbörja uppbyggnaden av en utdelningspor...
Läs mer

Surprise. Outlet. Viasa...va?

Nämen???? Surpriiiice!!! - Bilen blev inte klar idag!! (Vilken chock att det blev sååå. Eller inte.) grrrr Blir så trött... Inte ens ringa o avlägga rapport kunde...
Läs mer

På plats

Här är det tänkt att vi (Julia och Sarah) ska dela med oss av alla äventyr i Oslo! Nu är vi på plats efter en lång bussresa som vi spenderades mestadels sovandes. I...
Läs mer

Blir bortskämd

Morgonen började riktigt bra då jag fick en kvigkalv efter min kviga 447. Det gick fort och var en lätt kalvning. Av 4 kalvningar nu efter Tjuren Rockstar har jag fått 1 tjur och...
Läs mer

Första dagen med frisör

Dag hade vi hel dag med frisör, började med att göra lite flätor ah inte min starka sida om man säger så haha, men får väll lära mig! sen utdelning av ny...
Läs mer

En bra måndag

Hejhej! Idag har jag haft en bra dag på skolan. Trivs så bra med dom i min klass och hade min första frisörlektion. Den var i 4 timmar men dom verkligen flög iväg! Eller...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar