tisdag 19 augusti 2014

Utdelning 2014-08-19

V75 Solvalla 20/8

Så är den då här, dagen som alla travtokar har pratat och drömt om ett bra tag. Det är dags för Solvallas storkväll med Jubileumspokalen och Legendloppet. Det...
Läs mer

Kardemummakaka

Jag är mycket förtjust i vad jag brukar kalla "mormorskakor". För mig betyder det gammaldags kakor som jag brukade äta i mormors hammock med brandgult tygtak dekorerat m...
Läs mer

Avklarat

Känner mig nöjd Första dagen avklarad i skolan . Vi jobbade ingenting idag blev bara utdelning och prat perfekt dag. Så idag har inte hänt så mycket i skolan men jaja...
Läs mer

Ulla-Bella-Underliv

Det stod kateterisering på schemat idag. Offret hette Ulla-Bella-Underliv. Har huvudvärk av allt lärande idag. Lite kontrast mot att ligga på stranden!   Efter skolan var ja...
Läs mer

Mörkrets hjärta - glimtar från vardagslivet

Mörkrets hjärta är en roman av Joseph Conrad som i en mening handlar om människans (bristande) moral, kolonialism och ondska. Två världskrig senare noteras att värl...
Läs mer

Supertoto och smålir

Tjena! Efter ett längre uppehåll tänkte jag återigen ta upp bloggandet och göra nya försök på större semesterkassa. Till skillnad från tidigare komm...
Läs mer

Första dagen.....

.... i nian idag och det kändes jättebra och det var roligt att träffa vissa av klasskompisarna. Men dagen bestod mest av upprop, utdelning av material, information, planering av mor...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar