söndag 24 augusti 2014

Utdelning 2014-08-24

Hälsodagboken - vecka 34

Puh det är ansträngande att byta jobb samtidigt som kost och tränings ska skötas. Helt slut när det är fredag och ingen energi kvar till bloggen. Håll ut det blir b...
Läs mer

Oscarsvinnarna 2015 – Vi har kastat ett getöga i kristallkulan

När Richard Linklaters Boyhood svepte undan fötterna på mig för någon vecka sedan så formades en tanke i mitt huvud. Jag började tänka på Oscarsgubbar. Ok...
Läs mer

Sponsrat/gratis courtage – Genialisk idé?

Jag vet inte vart jag hörde om det här med gratis courtage först, kanske var det på börspodden, kanske var det någon amerikansk blogg eller någon annanstans. Oavset...
Läs mer

En läsarutmaning: Mest förutsägbara tillväxtbolaget i Norden?

Får bli ett kortare söndagsinlägg av det ovanligare slaget. I kommentarerna till senaste inlägget fanns, som ofta, guldkorn bland kommentarerna. Denna gång är det Irving...
Läs mer

Favoriterna bäddade för jackpot på V75

Favoriterna och flera av de mer betrodda hästarna motsvarade förväntningarna när V75 igår kördes på Romme. Det blev därför ingen utdelning för 5 r2...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar