torsdag 16 augusti 2012

Utdelning 2012-08-16

En natt under stjärnorna

Fick bli ett kort pass efter karp denna veckan. Suget att komma ut var påtagligt. Fick dessutom drilla fisk på nya rullar. Kvällen var ljuv. Det dröjde en bit in på mörk...
Läs mer

Fluga för hela slanten i 3 dagar...

Arturo från Italien hade bokat 3 dagars flugfiske i Stockholms skärgård. Målet var att fiska gädda och abborre. Arturo visade sig vara ett riktigt proffs. Rest runt i vä...
Läs mer

Galet.

Har haft galet kul i eftermiddags med Johanna! När vi ses pratar vi, av någon okänd anledning, alltid andra dialekter. Detta gör att man kan börja gapflabba när som hels...
Läs mer

Vinnaren.

Normal 0 21 false false false SV X-NONE X-NONE …
Läs mer

Matbloggsparty

Minns ni hur skadat glad jag blev förra året när ni hade röstat så galet mycket att jag vann Matbloggspriset i kategorin Bak och dessert? Snart är det dags för utde...
Läs mer

Lyckat Abborrfiske

Som bekant är det “CR” eller “Catch and release” som brukar gälla när vi är ute och fiskar. Mest för att fångsten brukar bestå av gädda och även om d...
Läs mer

Spännande möte och sliten kropp

Hej. Har just varit på ett möte som förhoppningsvis ger en bra utdelning på lång sikt. Ikväll är det som ni alla vet Ingarvet-GP. Som vanligt så tänkt...
Läs mer

IntervallFlex

Jag är inbjuden på genrep... Ikväll är det genomkörning av vås nyhet för terminen IntervallFlex. Jag har sett ledarna närde har kämpat och tränat och...
Läs mer

Kapten zoom och supergalaxer i mina braxer

Sorry jag är ingen supergalaxmorsa som föder 2 barn om dagen. Men 2 barn har jag fött och rätt så bra utdelning har det gett 2 barnbarn på 2 år. Kan man nästla...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar