onsdag 29 augusti 2012

Utdelning 2012-08-29

Alsenfelt glänste när Modo vann

Modo bjöd på ett imponerande styrkebesked när man slog tillbaka Skellefteå med 2-1 hemma i Fjällräven Center. Stor matchvinnare blev Oscar Alsenfelt som storspelade mell...
Läs mer

OS I VAD SOM HELST - DEL 2

OS är över sägs det. OS är över oss sägs det också. Fast nu är det Paralympics det handlar om, med insatser som till och med smäller högre än de...
Läs mer

Välkommen satsning av alliansen

Det verkar som att Centerpartiet och Annie Lööf har fått högsta utdelning i höstens budgetförhandling. En satsning på ostlänken är något som Centerpa...
Läs mer

Ingen fantasi idag heller!

Fullt upp hela dagarna! Tur det är fri lek denna veckan så jag har tid med allt ;) Imorn börjar jag jobba på Maxi vid högskolan. Dags att dra på sig bagarklädern...
Läs mer

DO NOT GIVE UP, THE BEGINNING IS ALWAYS THE HARDEST.

Hej. Liggandes i min säng och musik har nog blivit det vanligaste när jag kommer hem kliver av skobussen från skolan. Fast idag så var det inte så.. Mer stoppa i mig kakor oc...
Läs mer

Snabba Cash II (2012)

JW får permis från fängelset. Han har jobbat hårt på en idé när han varit inspärrad och vill så gärna starta om på nytt och tjäna pengar p...
Läs mer

V86 29/8

V86-1: Hultman och Kihlström inleddel förra veckan med seger och den här veckan tar han ut en annan av hans få starthästar. 9 Nantucket har inte riktigt fått utdelning f...
Läs mer

Mac

Hela morgonen blev det utdelning av Mac datorer. Så nu har jag en Mac Book pro, den nyaste modellen. Love it! Alla är helt besatta av dom haha. Nu kan jag blogga all the time amigos!
Läs mer

Skatteverk, f.d. president utbildning ger självförtroende

Jakten på sponsorer fortsätter och fokus är fortfarande på Mocambique. Med mocambikiska företag blir finansieringen av projektet mer hållbar och jag hoppas att det snart...
Läs mer

Björklöven och publicitet

NSDs eminente Division-I bloggare Jimmy Stålnacke har iett inlägg sent i går kväll valt att analysera Engmanbiljetter och Björklövens värningar.. Storyn fanns i p...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar