tisdag 28 augusti 2012

Utdelning 2012-08-28

Bornholm 30 juni - 1 juli 2012

Trevlig resa med vännerna Helene Stefan, kennel Clubber's, fin utdelning för oss i det för danska förhållanden stora startfältet, 24 wheatens varav hela 12 2...
Läs mer

TheS´s Tuesday!

Härligt med typ måndag och bara fyra arbetsdagar till helg, förklaringen och orsaken stavas semestermåndag och en långweekend i fjällen. Inte oväntat en myckat lyck...
Läs mer

Varför säljrekar Deutsche Bank svenska Handelsbanken?

Enligt Nyhetsbyrån Direkt så säljrekar Deutsche Bank svenska Handelsbanken (OMX:SHB A, SHB B). Veckochart Handelsbanken B DB:s målkurs som svart linje Man ändrar sin rekomm...
Läs mer

Hamads drastiska åtgärd

En väldigt viktig match för Malmö FF på Swedbank i går men tränaren Rikard Norling sjönk ändå inte ner till nivån att han trixade med det offici...
Läs mer

First Aid Kit

Fantastiskt vackert från kvällens utdelning av Polarpriset. Älskar duetter med olika stämmor såsom denna, Simon Garfunkel eller Kings of Convenience.
Läs mer

ONCE YOU WALKED OUT OF MY LIFE, THE DOOR LOCKS BEHIND YOU

sjuuuuukt eg dag i skolan! var trött, hungrig, hade ont i huvudet, mådde illa och var allmänt seg! ingwn höjdare en dag man går från 8.10-16.00   fick iaf sluta 20...
Läs mer

Fantastisk dag!!!

De varvet tag sen men nu är de dags att ta tag i bloggen igen, tycker de är ganska skoj! Dagen började väl inte så jättebra sov en halvtimme i natt:/ helt sjukt så...
Läs mer

Vad har hänt sedan december 2010 - Del 3

I del 1 och del 2 har jag skrivit om vår utveckling sedan jag började mäta våra framsteg hösten 2010. I den här delen fortsätter jag serien och utvecklar vå...
Läs mer

MacBook Air

Japp, bloggnignen går ju sådär, säger att jag ska blogga nästa dag osv men annat kommer hela tiden upp som gör att jag inte hinner/glömmer/orkar starta datorn och b...
Läs mer

Ingen bra dag idag(fortsättning)

Det blir bara värre och värre för varje timme. Jag har haft lönesamtal med chefen.Jag är helt underbar och älskad av alla,kan gå hur långt som helst,men varit...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar