tisdag 21 augusti 2012

Utdelning 2012-08-21

Konsulterna de nya innovatörerna

Göra en pudel eller ericssonare? Kreativiteten är vass i skapandet av nya ord – för fenomen. Att göra en ericssonare kännetecknar samarbeten likt det mellan Ericsson och Tele...
Läs mer

21-Aug-2012 15:45

Ny fastighetsskatt siktar mot den som bor stort - Dagens Industri :: http://www.di.se/artiklar/2012/8/21/ny-fastighetsskatt-siktar-mot-den-som-bor-stort/ HM: Morgan Stanley spår sänkt...
Läs mer

vi vill ut i rymden men stjärnorna finns här

Karma karma karma.. Det är sjukt egentligen, jag har alltid trott på karma men förut brydde jag mig inte. Men karma ger fan utdelning haha! För det första så har jag det...
Läs mer

Aktier, fonder räntesparande – Vad är bäst?

Jag har fått en ganska komplicerad fråga angående privatekonomi som inbegriper flera olika typer av sparande såsom ränte-, aktie- och fondsparande. På sistone har jag l...
Läs mer

Utdelning nummer 18

Nu har årets artonde utdelning trillat in på kontot. Nedan kan ni se en lista på alla utdelningar. Datumen som står är datumet då pengarna kom in på min dep22...
Läs mer

Ingen dans på rosor

Att sköta en trädgård är inte alltid en dans på rosor. Det är mycket som ska göras och det är mycket som ska skötas om och fixas. Att klippa gräset,...
Läs mer

BRA

Jag har gått upp i vikt. Fast inte på ett negativt sätt. Igår när jag skulle ta på mig ett par leggings så sprack dom, haha. Alla ben- och rumppass verkar ge utdeln...
Läs mer

Godnatt HIF

Drömmen om Champions League är med största sannolikhet över för Helsingborg IF. Efter en tuff 0-2 förlust hemma på Olympia mot Celtic lär den bli mycket sv22...
Läs mer

Celtic snäppet större än HIF när CL-kval spelades i Sverige

Det var en match som innan matchen av en del kallades för årets viktigaste match i Helsingborg. Matchen som skulle kunna ta Helsingborg till Champions League. Något som ett svenskt lag...
Läs mer

(J20) SSK – Espoo Blues Matchrapport (Träningsmatch)

Period 1   Det var välväxta killar från det finska laget Espoo Blues som klev ut på isen. Det visade sig att de även var skapligt rörliga och bra skridsko22...
Läs mer

Besten

Sista semesterdagen slutade som den första, regn hela dagen! Här har det inte varit många soltimmar i sommar! Vår damm har i alla fall varit välfylld av allt regnande, den so...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar