måndag 20 augusti 2012

Utdelning 2012-08-20

Skolstart med Pianisten

Idag har eleverna börjat. Skolan fylls av solbrända och pratglada elever som kanske inte har träffat varandra på evigheter enligt dem själva. Det är kul att så pass...
Läs mer

Utdelning Apple

Idag kom då Apples historiska utdelning in på kontot, första kvartalsutdelningen på 2,65 dollar per aktie. Apple har inte delat ut pengar sedan 1995 och dagens utdelning växl...
Läs mer

Första dagen i skolan avklarad

Rubriken har talat. Jag klarade det. Haha, jag trodde faktiskt att jag skulle överleva, är lite dramatisk ibland bara! Hände inte så jättemycket idag, blev utdelning av mater...
Läs mer

+ Första skoldagen

Hejsan Idag började jag skolan. Vi började klockan 10 och slutade halv 1. Det var så skönt att det bara va vi 96:or där som skulle börja första året på gy...
Läs mer

Lev enligt dina värderingar och få mer tid

I slutet av åttiotalet var det inne med time-management. Mängder av anställda skickades på kurs för att lära sig använda arbetstiden mer effektivt. Filofaxen hamnad...
Läs mer

Hädelsen som politisk-estetisk strategi

Lyra Ekström Lindbäck. Foto: Leo Nordwall     Pussy Riots performance i Kristus Frälsarens Katedral, där de bad till Jungfru Maria att driva bort Putin från makt...
Läs mer

Sponsrad video från Lotto!

Tänk om man vann drömvinsten på LOTTO..vad skulle jag göra då var frågan! Jag behövde inte fundera så värst länge...jag skulle i alla falla inte g2...
Läs mer

Buffertsparande håller guldhönan vid liv

Idag är det måndag och för de allra flesta innebär det första dagen av en fem dagar lång arbetsvecka. Jag är däremot ledig idag, eller rättare sagt resten...
Läs mer

Första skoldagen avklarad

Då var första skoldagen avklarad! Gick bara bra, var en väldigt chill dag. Utdelning av schema, pennor osv. Och det bästa av allt, jag fick överskåp!! Wiho! :) Så...
Läs mer

Svider i ögonen!

Vaknade med total lycka imorse, rusade mer eller mindre upp för att kolla hur det såg ut under fötterna. Fylld med spänning slets dem bort och ingenting syntes. Omöjligt att...
Läs mer

Mina innehav – Beijer AlmaUnderhellip;

Mina innehav – Beijer AlmaUnder augusti-september planerar jag att gå igenom mina olika innehav och presentera deras respektive fördelar och nackdelar. Så snart som möjligt skall...
Läs mer

Första dagen på gymnasiet - check!

Ville bara slänga in en snabb hälsning innan jag släcker lampan och hoppar i säng! Dagen i skolan gick superbra! Tycker faktiskt min klass verkar helt okej :) ser fram emot att l...
Läs mer

+ FÖRSTA DAGEN I ANDRA RING

Idag var första dagen i andra ring och jag såg ut såhär. Det var bara en massa information och schema utdelning. Fick underskåp i år med. Vad vill gud mig? Varför h...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar