torsdag 23 augusti 2012

Utdelning 2012-08-23

För vissa är överskottet en förutsättning för överlevnad

Ylva Johansson bemöter Stefan Löfvens om hans ställningstagande om vinster i välfärden. Socialdemokraterna är likt Vänsterpartiet inne i en spiral av debatt kr...
Läs mer

En oundviklig förlust

Helsingborgs 0-2 mot Celtic i tisdags kändes mest onödigt. Känslan efter AIK:s 0-1 på Råsunda mot CSKA Moskva var mer – oundvikligt. Till skillnad från HIF mötte Gn...
Läs mer

Skolan som marknad av Gunnar Stensson

Gymnasieskolornas reklamkostnader har fördubblats på tre år. Enligt TNS-Sifo köpte gymnasieskolorna reklam för 42 miljoner under 2011. Det motsvarar 83 lärartjä...
Läs mer

Torsdagen 23 augusti!

Hej, var några dagar sen jag updaterade, har dock inget saftigt att skriva :o Skolan började ju igår, vilket känns sådär. Vill ju satsa på nu de sista åren f...
Läs mer

Järnvargens bevakningslista

Normal 0 21 false false false SV X-NONE X-NONE MicrosoftInternetExplorer4 …
Läs mer

#197;r 6 V#228;lkomna tillhellip;

År 6 Välkomna till Kristiansborgsskolans matteblogg! Här kommer vi att lägga ut veckoplaneringar, användbara länkar, uppgifter m.m. Planeringen för vecka 35 228...
Läs mer

Poliskontroll...

 ..utanför dagis gav alldeles för bra utdelning... =S Jag och lille Mini var och kollade i fönstret när de skickade laser på bilarna som passerade under den korta tiden...
Läs mer

Det är nära nu

Idag ringde jag rektorn för Handelshögskolan i Umeå för att kolla hur det hade gått med min ansökan om tillgodoräknande av mina poäng som jag pluggade på...
Läs mer

Becker Jung på besök

En högintressant kväll med massor av samtal fick vi oss till livs om när de två killarna på bilden - Alexander Jung i vitt och Fritz Becker i svart - presenterade sig på...
Läs mer

Att få finnas är så himla viktigt!!

Hej på alla som kanske läser mina inlägg. Jag satt i morse tidigt och skrev ett långt inlägg med mycket känslor och innehåll och jag publicerade det. Efter en stund...
Läs mer

Pleasure or Pain?

Pleasure or pain?   Jag har vänt och vridit på detta ett tag. För jag vet att det inte är direkt njutning att tvinga in kroppen i nya vanor, men njutning kommer sen. S229...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar