fredag 24 augusti 2012

Utdelning 2012-08-24

pressträff och Linköpings stadsfestival

Det är mycket jobb just nu både med Fight Center och på World Class.. Når ja inte jobbar så sover jag eller så förbereder jag inför kommande jobb. Det ä...
Läs mer

Markattack

Warm up Deadlift, 70 kg: [5] x 3 Deadlift, 120 kg: [4] Deadlift, 130 kg: 1 Deadlift, 140 kg: 1 Deadlift, 145 kg: 1 Russian Squat Routine - Week 2-3 Deadlift, 145 kg: [5] x 6 Stretch Alla lyft...
Läs mer

Äntligen vågar en israelisk ledare säga som det är.

Äntligen är där en israelisk politiker som talar om vad det handlar om i fråga om Abbas. Leo Rennert 24 augusti 2012  Ända sedan Osloavtalet på 1990-talet har su...
Läs mer

För jag är lyckligare nu.

Hello.   Är hemma nu och pillar på mina fina dator. Vet inte varför jag är så exalterad egentligen men detta är min första egna dator så det är lite...
Läs mer

Är svenska folket rasister?

Idag skriver en Ihsan Kellecioglu på Svd Brännpunkt att "etniskt svenska ungdomar och föräldrar behöver utbildas så att de kan intregreras i det mångkulturella...
Läs mer

Hopptävling 19/8

En dag som slutade med full utdelning. Thomson L:B - Dubbelnolla och vinst. Han var riktigt fin! I denna klassen ingick även mountain horse stilbedöming. Vann den också bland kat....
Läs mer

1a veckan .. Check!

Då har man klarat av första veckan i 2an. Dock inte gjort nånting knappt förutom gått tipspromenad, kollat teater osv haha. Så väldigt slappt till att börja me...
Läs mer

Taggar landet...

Äntligen fredag! :D Äntligen ut till landet! wiii, som jag har längtat! Snart, när syrran kommer hem tar vi bussen ut o äntligen.... FIRHET! I skolan idag gick det bra (: D...
Läs mer

Poledance, first lesson

Poledancen igår var jätteroligt men har sjuk träningsvärk idag! Är i skolan på lunchen, har varit i grupper med ettorna och tvåorna och lekt lekar... Ska snart p...
Läs mer

King delar ut 16 Mkr

King går som tåget. Reklambyrån gör en utdelning på 16 miljoner kronor från 2010/2011. Pengarna går från Sverige till moderbolaget Groves Trail Ltd.
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar