söndag 3 november 2013

Utdelning 2013-11-03

Kolmårdenbesöket

Nu ska jag ta mig tid att blogga lite, har inte haft dator och när vi kom hem igår va jag extremt trött.I fredags åkte vi till Kolmårdens djurpark och Vildmarkshotell. Vid ho...
Läs mer

Eolus Q4 2012/13

Då Eolus har ett brutet räkenskapsår kom man med sin bukslutskommuniké för 2012/13 i förra veckan. Det var en rapport som gav mig de tre svar jag hade förvänta...
Läs mer

Triss Vecka 25

Försökte mig på att köpa en triss på helgen. Positiv energi när man är ledig, kanske kan gå vägen tänkte jag. Det gjorde det inte. Inget går v...
Läs mer

Månadsuppdatering Oktober 2013

Denna månad har vissa aktier så som Volvo, Tele 2 och Ratos gått dåligt medans andra så som Telia, Betsson, Öresund och Castellum gått riktigt bra. Jag köpte p...
Läs mer

Klev fram när det bäst behövdes

I 18 matcher har han stångat sig blodig mot motståndarmålvakterna utan att få utdelning. När Frölunda behövde det som mest klev dock lagkaptenen Joel Lundqvist fram...
Läs mer

Klev fram när det bäst behövdes

I 18 matcher har han stångat sig blodig mot motståndarmålvakterna utan att få utdelning. När Frölunda behövde det som mest klev dock lagkaptenen Joel Lundqvist fram...
Läs mer

Grattis Sonja Aldén !!!

Söndagsbilagan 3 november Regnet hänger i luften, dimman är ganska tät och jag har en skön dag framför TV-n, skriver på min blogg både dagens och om Tala...
Läs mer

Analys av Deutsche Bank

Nyligen gjordes en översikt bland de 23 största europeiska bankerna. Deutsche bank stack ut som en bank med starka finanser och låg värdering på grund av en svag lönsamh...
Läs mer

NFL 3/11 [Tips]

Ny inläggsdesign gav full utdelning igår, alla spel satt och 6 av 8 förhandstips var rätt. Varje dag fokuserar jag alltså nu på en ny sport och kommer ge ett förhan...
Läs mer

A goal of my life

Vilket tempo! Hur orkar han?"Mitt enda liv" med Jonas Gardell hade jag höga förväntningar på som med råge överträffades. Pendlar mellan gapflabb och djupa...
Läs mer

Extra V75 Systemförslag

Hej alla, Tänkte summera ihop denna extra V75:a. Först vill jag dock förklara några saker. När jag spelar V75 spelar jag för att vinna, jag spelar inte för skoj s...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar