fredag 8 november 2013

Utdelning 2013-11-08

Grattis!!

  Tydligen vare någon bloggpris utdelning igår, Och jag vill gratulera speciellt en, Maria Strömberg. Hennes blogg vann Folkets val och bästa bak och dessertblogg, dessutom h...
Läs mer

Speltips EttKryssTvå 9/11

Förra helgen sparkade vi på Team Spela Spel igång premiären av Betssons EttKryssTvå, en ny spelform på marknaden och en ny version av det klassiska Stryktipset med...
Läs mer

Vrickad fot och utdelning

Jag fick vg på salstentan! Helt förvånad. Pluggade knappt på den och satsade inte. Tänkte att det kaaaanske kan bli stolpe in med ett g. Men nä, det blev vg. Tacka vet j...
Läs mer

Dagen

Idag har jag varit i skolan, det har inte varit så lång dag. Jag sluta kl 14.15, och ja vi hade typ bara svenska, pris utdelning typ, för vår klass 6a är skolamästarna...
Läs mer

Kolacookies med flingsalt

Det är fredagkväll och jag laddar inför morgondagens resa upp till Stockholm. Jag och min moster ska åka upp till Mitt kök-mässan och förhoppningsvis känna oss...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar