tisdag 19 november 2013

Utdelning 2013-11-19

Ett nödvändigt ont. ..

I flera månader har jag låtit gubbeb betala räkningarna rrån mitt konto eftersom jag känner mig så osäker och obekväm med det.Men gissa vad...Jo ikväll ha...
Läs mer

Jobb

Dagarna springer iväg och det finns inte så mycket man kan göra åt saken. Hade ett mycket bra lönesamtal med min chef i dag. Det känns väldigt kul! Verkar kunna bli...
Läs mer

Viktig vila med nya Fitness Lifestyle

Woha! Min redan utmärkta kväll blev just perfekt när jag hittade en ny Fitness i paddan. Vilken överraskning! Nu ska jag inspireras av Sara, Din PT och fantastiske Micael Dahl23...
Läs mer

Därför var kyrkovalet viktigt

Kyrkan är rik. Prästlönetillgångarna har ett marknadsvärde på 35 miljarder kronor, varav skog och jord står för 31 och värdepapper för 2,6 miljarde...
Läs mer

2013-11-19

Idag fick jag sovmorgon, för Henrik tog hand om barnen och skjutsade dom till skolan. Men vid 9 for jag in till stan, för jag skulle vara med på ett Emab-möte, som höll till...
Läs mer

Grattis Camilla til ett hedrande journalistpris!

Den 14 november delade branschorganisationen Sveriges Tidskrifter ut Tidskriftspriset 2013 på Tidskriftsgalan på Stockholm Waterfront Congress Centre. Tidskriftspriset premierar personer oc...
Läs mer

Skokartongsapellen 2013

Hörrni! Alltså jag stötte på världens finaste engagemang på facebook på min rast. Läs och beundra:   ”Julen är inte en glädjens högtid f...
Läs mer

Koordinatorn har endast en svaghet!

Chefen och Koordinatorn delar en svaghet – nämligen ormfobi. Denna fobi har yttrat sig i ångestskrik och svordomar vid ett flertal tillfällen. Men, Koordinatorn är inget offer. Al...
Läs mer

Doros Q3-rapport 2013

Doros Q3-rapport kom för ett antal veckor sedan och jag lästen den då. Fast det är först nu jag haft tid att skriva något. Ordertillväxt och ytterligare förv...
Läs mer

Svar på fråga!

Hej! Hittade din blogg igår kväll och har gått igenom hela bloggen och läst,skitbra blogg!!! Wooow. Nu undrar jag hur du får rad på alla kläder du säljer...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar