lördag 16 november 2013

Utdelning 2013-11-16

Riski räddade Finland - se höjdpunkterna

Riku Riski var Finlands piggaste spelare mot Wales. Det ihärdiga jobbet gav utdelning i grevens tid. Riskis övertidsmål betydde delad pott i fotbollslandskampen. Den första halvl...
Läs mer

Ännu en höjdare

Damlaget i Växjö TS fortsätter sprida glädje i novembermörkret. Hemmamatch nummer två mot GLTK blev en ny klang- och jubelföreställning inför lika vä...
Läs mer

Finsk sisu – då lyfter HV i tabellen

Det ska till finländare för att HV71 ska lyfta. På lördagen tog laget sin femte raka seger via 4-3 i Smålandsderbyt mot Växjö. I huvudrollerna: Toni Rajala och Anss...
Läs mer

V75 Resultat Solvalla den 16 november 2013

Här kan du ta del av dagens V75 resultat som hämtas från Solvalla travbana som idag bjuder oss strålande väder med uppehåll och solen bjuder även på sin n228...
Läs mer

Bloggevent på Aveo

I torsdags var jag och några andra inredningsbloggare inbjudna till Aveo. För er som inte känner till Aveo så kan jag tipsa om det här inlägget som jag skrev om för...
Läs mer

Att hjälpa de i nöd

 Därför, allt vad ni vill att människorna skall göra er, det skall ni också göra dem. Detta är lagen och profeterna. - Matt 7:12I dag fick jag höra en res...
Läs mer

Come on Sam

Hejsan! Sverige krigade på bra igår – synd att man inte fick utdelning på chanserna i första halvlek. Även svettigt att hålla ögonen på Island (1x), som tvinga...
Läs mer

Friday friday

Så nu är det fredag igen, skönt som vanligt! Idag efter skolan så var det ingen tennis tråkigt nog.. Så Bill kom och hämtade mig och när jag kom hem så vi...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar