måndag 11 november 2013

Utdelning 2013-11-11

V. 10 av diet – formkoll

Idag har jag varit 9 veckor på diet, går in i 10:e veckan. Tanken var egentligen att jag skulle gjort en kalipermätning imorse men min PT var sjuk så fick bli att ta fram den gaml...
Läs mer

Jackpott inatt

Det blev full utdelning inatt då samtliga spel satt. Dock blev Oklahomas resa inte enel då man vann 106-105 efter OT och en stark upphämtning i 4e Q (31-23) som gav OT New Orleanes Sai...
Läs mer

Dom 2 sista matcherna av 5!

Dessa två matcher skedde som sagt  nu i helgen och dessa två är det desto roligare att skriva om Både A- och B- laget vann sina matcher! KSK-Tumba HK (Div 2 214...
Läs mer

Referat UNIK- Gurra

Konstig känsla efter seriepremiären borta mot UNIK. Man kan inte vara nöjd med en poäng när man dominerar antal målchanser i en match så kraftigt. Man kan inte vara...
Läs mer

Folkfest i San Agustin

Här följer en serie bilder ifrån den folkfest som blivittradition efter 50-årsjubiléet förra året. 2 av de 2.200 deltagarna, min 2 Ben. Alla kan delta...
Läs mer

5 veckor

Tamejfan! Gårdagens kalorifrossa dunderfusk till trots, så stod vågen så fint på minus sedan förra veckan! SÅ KUL! Kroppen verkar "stabiliserat sigquot...
Läs mer

Ett bra besked för Mälardalen

På Dagens Nyheters debattsida presenteras en överenkommelse mellan staten, Stockholms läns landsting och ett antal kommuner. Beskedet innebär att det blir en utbyggnad av tunnelba...
Läs mer

Lag-EM i Warszawa – rond 4

Tiger Hillarp Persson är med i lag-EM – som kapten för norska damlaget. Foto: Bengt Kvisth Grannen Stellan, tillika kapten för svenska laget i Warszawa, hade förhoppningar om at...
Läs mer

Målorgie!

Västerås - Asplöven 4-1 Äntligen lossnade det lite både här och där för laget. Efter sju svåra år och åtta tunga vintrar kom äntligen lite...
Läs mer

Jag vill hitta den där känslan glädjen igen.

Gårdagena tävling gav mig en tankeställare, vad händer egentligen med mig när jag ska äntra tävlingsbanan? Vad gör jag för skillnad emot framridningen?...
Läs mer

Beskattning av utdelning från svensk investeringsfond till mottagare som enligt skatteavtal har hemvist i annat land

Blog om: NyheterUtdelning från en svensk investeringsfond till en mottagare med hemvist i ett annat land med vilket Sverige har ett dubbelbeskattningsavtal ska – om skatteavtalet är ut...
Läs mer

Lektionsplanering: Fredag 15 november

feedback på näthatsuppgiften (utdelning av matris)lotta talordning nästa vecka + rösta om litteraturmomentetarbeta med Om framtiden-uppgiften
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar