måndag 25 november 2013

Utdelning 2013-11-25

1-1 nere i huvudstaden

Efter en ganska behaglig flygresa om än ett gäng trötta spelare och ledare, inte helt ovanligt i detta gäng(!), landade vi i kungliga huvudstaden. Efter att ha plockat ut hyrbil o...
Läs mer

Lämna ett bidrag du med!

Skokartongsappellen 2013 Fick detta tips från en kollega. Jag tänker lämna en kartong, ska du? /Maria <3   Julen är inte en glädjens högtid för alla. F2...
Läs mer

Höjda ersättningar och utdelning inför skolavveckling

Privata entreprenörsgymnasiets ägare i Luleå skyndade sig att ta ut en aktieägarutdelning när det stod klart att kommunen skulle ta över.
Läs mer

Kommentarer till Vad hade jag väntat mej? av Berit K

Tror inte jag väntat mig vare sig det ena eller andra, det bara kastade sig över mig när min man dog för 5 år sen. Krämpor som jag förr tog med jämnmod belasta...
Läs mer

Tisdag 26 november, missa inte kvällen!

Sparmingel och insplning av sparpodden På tisdag den 26 november 17:30 bjuder vi in till ett spar- och finansmingel på Hamburger Börs i Stockholm. Jan Dinkelspiel och jag kommer under...
Läs mer

Det impotenta kapitalet

Normal 0 21 false false false SV X-NONE X-NONE...
Läs mer

23.11.2013 Stormulor uteblev i Söderbyvatten

Med timtal av förberedelser, nyinköpt storhåv och dragväska begav Mats Westman och jag mig ut på jakt efter stort i novembervädret. Soluppgångsprognos 09 men med fa...
Läs mer

Knausgårds sågning av den kulturella medelklassen som vill kalla alla för hen

Sverigedemokraterna - precis som de vomeringsframkallande moderaterna - konfererar under devisen att de älskar Sverige. Men vilket Sverige älskar de? Jag avskyr det Sverige jag nu lever i...
Läs mer

Sponsrad Video: Betsson

Sponsrat inlägg: Nu kan du hos Betsson på klassiskt vis tippa 1, X eller 2 i tretton av helgens matcher. Den stora nyheten är dock att det alltid är utdelning på 10, 11, 12 o...
Läs mer

Gratis från läkerol

Via Klipster appen kan du nu hämta ut gratis halstabletter. Har redan testat dem gratis när de hade utdelning på deras Facebook (länge sen men går inte åt så mycke...
Läs mer

Grön guldgala

Vinnarna av Årets Gröna Guld 2013 - Eva och Torgny Widholm I början av det då helt nya millenniet startade några eldsjälar Guldgalan i Jämtland, en gala för l...
Läs mer

SSK tog en välbehövlig 3 poängare på Hovet

SSK tog en mycket viktig bortaseger när man vände och vann mot Djurården på Hovet. Första perioden Djurgården har en målchans redan efter 40 sek men Sebastian Ido...
Läs mer

Äntligen premiär för Grandpa SuperBear-projektet!

Så var då dagen D äntligen här! Produktionsfasen av Grandpa SuperBear projektet är nu i hamn och igår var det festligt ”launch party” i Kapstadens största kåks...
Läs mer

Veckan börjar bra

Det är en trötter mamma som lägger sig i sängen idag. Har haft fullt upp med mina ligister då det varit studiedag för lilltroll och ledigt för mig och mini. Vi drog...
Läs mer

Är du mogen för en 15-plussare?

Läste precis igenom Fishecos grymma +Magazine. Rekommenderas starkt till de som mot förmodan missat denna nättidning som faktiskt är helt gratis. Grymt! I artikeln "Är d...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar