torsdag 2 januari 2014

Utdelning 2014-01-02

FA-Cupen på årets första Stryktips

Anrika FA-Cupen står på tapeten och det är många svåra matcher på kupongen den här veckan som är årets första stryktips! 12 miljoner i jackpot p229...
Läs mer

Årsberättelse 2013

Då var minsann 2013 också slut och det blev nog ett slags mellanår, men det var ändå ganska bra. Rekordet från 2012 när det gäller inköpta böcker sl...
Läs mer

Årskrönika 2013 – Dags för nästa steg!

Del II – Försäsongen och Svenska Cupen Att vi hade bättre förutsättningar inför den här säsongen än 2012 rådde ingen tvekan om. Hela föreningen...
Läs mer

V64 Åby 2/1

1) 1 Padania Zeta har haft det ganska struligt än så länge i sin svenska sejour. Men hon har ändå visat fart mellan varven och man rapportera att hon tränar bra. Fr229...
Läs mer

Spelidé 2/1

Åby lopp 8 5 Nobile Di Poggio Gjort klart bra lopp på sistone utan att få utdelning, enklare motstånd denna gång och då är det dags för seger.
Läs mer

En summering av 2013

I dag är jag och barnen "strandade" här hemma, bilen är nämligen på service.   Vilket jag hade glömt att den skulle, så jag hade planerat att åk...
Läs mer

Bokslut 2013

För december kommer jag inte publicera en vanlig portföljrapport, utan kommer i likhet med många andra aktiebloggare presentera ett "bokslut" för 2013 i detta inläg...
Läs mer

Senaste dagarna, födelsedag nyår

Dagen då Carro åkte hem, kom även min värdfamilj hem från sin resa. Det var himla kul att se dom igen och tack kära ungar för era "Kul att se dig igen-kramarq...
Läs mer

Nytt och härligt

Det var ett tag sedan jag skrev något här på bloggen, men nu är det ett nytt fräscht år och jag tänkte blir lite bättre på att blogga 2014. Med start idag...
Läs mer

Lill jul

Hej bloggisen!! Var ett tag sen jag blogga, förlåt för det. Men har haft fullt upp med vänner, tussepuff och planering inför nyår! Ca 2 dagar efter julafton var vi hemma...
Läs mer

HV71, med Gustaf Wesslau i spetsen, visade moral - nu har smålänningarna ett guldläge i bottenstriden

HV71 gjorde sammanfattningsvis två usla perioder, men förtjänar trots allt beröm för att prestera när det gällde som mest. Smålänningarnas tredje period v...
Läs mer

Lördagen den 4 januari

Gott Nytt År alla travvänner! Halmstadtravet inleder årets V75-cirkus med en spännande och intressant omgång. Stall Persson har laddat rejäl inför tävlingsdage...
Läs mer

Mina placeringar 2014

Jag lyckas ofta bra med att välja rätt placeringar om jag får säga det själv men jag har aldrig lyckats särskilt väl med att förutse NÄR en uppgång s...
Läs mer

Tillbakablick!

Årets andra dag och ledig. Bara umgåtts med dogsen, promenad och lite träning. Jag känner mig peppad inför 2014, har massa roligt att se fram emot och planering påg229...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar