onsdag 15 januari 2014

Utdelning 2014-01-15

Supervalåret 2014 del 2

Vi dröjer oss kvar i det ljuva 60-talet. Finns mycket att gotta och onda sig över där. Själv sprang man omkring med kortbyxor och fotbollssnagg. Just fotbollssnaggen var nog ett f...
Läs mer

Det svenska golffolket har talat

Stensson - vem fan är det? SÅ HAR MAN DÅ GENOMLIDIT ytterligare en s k gala, och frågan under bilden ställde sig nog många, som inte tillhör det illustra sälls...
Läs mer

En ny start i ett nytt land

På plats i Belgien efter en mycket lång väntan. Sen jag kom hem från Australien har jag varit hemma i Sverige och jobbat och jobbat och jobbat. Men nu äntligen har jag och mi...
Läs mer

Ta din plats - tåget rullar vidare

Jag har haft en kämpig höst. Det har varit väldigt motigt. Just nu är det bättre och jag ser ljusare på framtiden. En del av det som plågar är mig är n2...
Läs mer

UIF fick fira efter drama

I omstarten efter juluppehållet levererade UIF säsongens kanske bästa match. Belöningen: två viktiga poäng mot tabelltvåan Boro/Vetlanda. – Det var två r...
Läs mer

Idag möter vi thaiboxaren Malick Bah – The Champ.

Malick Bah: Blackstar – The Champ. Det är namnet på hans blogg. Malick är thaiboxare och bor i Göteborg. Han har sysslat med sport i nästan hela sitt liv och med thaiboxning...
Läs mer

Nittorps jubel kom av sig

Nittorp såg ut att gå mot årets första seger. Då gjorde Olofström fyra mål på tio minuter och det blev återigen noll poäng till NIK. Olofström...
Läs mer

Analys Apple – världens största företag

Som jag har skrivit om tidigare kommer jag att skriva en analys av samtliga mina innehav med hjälp av mina nya investeringskriterier. Först ut blir Apple! Jag har använt mig av en del...
Läs mer

Islossning för Mårtensson

Tony Mårtensson har den här säsongen gått ner sig rejält i produktionen jämfört med sina senaste år i KHL. Den svenska stjärnan har också haft det ex...
Läs mer

Utdelning hos bonden

Igår förmiddag fick jag en hyfsad utdelning hos bonden., när jag kom till gården kryllade marken utav kråkfågel...jag hade tagit med mig jycken för att kolla eventu...
Läs mer

Rekord och rapporter

Vi fick en bra rapport från HM idag som än en gång visar varför de är värderade så högt. Med ett P/e-tal på 28 nästan 29 så visar marknaden...
Läs mer

Islossning för Mårtensson

Tony Mårtensson har den här säsongen gått ner sig rejält i produktionen jämfört med sina senaste år i KHL. Den svenska stjärnan har också haft det ex...
Läs mer

Kärt återseende

Hej allihopa, by suss är back in business och mer taggad än någonsin. Kanske inte just idag, men över lag Bloggandet har lagts på is under hösten på grund av nyt...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar