måndag 20 januari 2014

Utdelning 2014-01-20

Sunday game.

M was on display marketing the game. Igår var det hemmamatch och M spelade från start. Väldigt spännande match som såg ut att bli oavgjord. Apollon spelade bra och hade en m...
Läs mer

Dagens tarotkort 20/1: Åtta i Stavar

Åtta i Stavar – Dagens kort Jobb: Idag kommer du att få utdelning för att du har gjort. Kanske du får ett viktigt telefonsamtal idag. Det händer positiva saker idag omkring d...
Läs mer

Bästa spiken inför V75 Bergsåker 25 januari 2014

Ser vi tillbaka på förra veckans Bästa spik inför Åby så stod hela 4 av sju på förhand utvalda spikar som vinnare och då drogs vi med en tidig strykning a...
Läs mer

Bästa spiken inför V75 Bergsåker 25 januari 2014

Ser vi tillbaka på förra veckans Bästa spik inför Åby så stod hela 4 av sju på förhand utvalda spikar som vinnare och då drogs vi med en tidig strykning a...
Läs mer

så var 2013

2014 är här och ja 2013 vart ju verkligen inge bra blogg år kan man säga. Jag var fruktansvärt dålig på detta och inte vet jag varför. Men det är inte dir...
Läs mer

Vissa dagar...

...är MYCKET segare än andra. Sådan dag är idag. Ingen ork till något alls. Kroppen är i ett low mood läge. Armar å ben är tunga å huvudet trögt...
Läs mer

13 tusen skäl att bli besviken

Svenska Spel har gjort det igen. Satt ihop en kupong av 13 matcher där flera klart bättre lag spelar hemma mot klart sämre motstånd, vilket gjorde att vi fick 11 hemmasegrar, ett...
Läs mer

DGC One har potential

Äntligen premiär för skidåkning, solig och fin dag, men det gick lite trögt i spåren, konditionen behöver tränas upp innan det blir några längre ture...
Läs mer

Dataintrång i Umeå kommun (igen)

Västerbottens Kuriren, vilka låser in sina artiklar bakom “plus”-symbolen så jag varken kan eller vill länka dem, publicerade idag en nyhet om dataintrång i Umeå kommun....
Läs mer

Bloggskola: fotografering

På UnderbaraClaras blogg, www.underbaraclaras.com hittade jag ett gammalt inlägg som passar mig som hand i handsken nu när jag har köpt mig min första systemkamera och t...
Läs mer

Matchkollen, tisdag

Grigor Dimitrov imponerade mot Roberto Bautista Agut. FOTO: BILDBYRÅN Men jisses! Kan man ha mer fel än jag hade i gårdagens matchkoll? Ja, det kan man så klart. Men det dä...
Läs mer

Atea in på bevakningslistan

Jag har nyss läst Finansnovis blogginlägg Genomgång: Atea och funnit att aktien är ett klockrent utdelningscase. Blogginlägget tar upp att Atea är Nordens och Baltikums...
Läs mer

One power

Nu så ska det bli mera fart på mig på gymmet med denna preworkout. :P Snälla Fitnessguru skickade med en Fitness for Men till mig så den har jag suttit och läst i nu i k...
Läs mer

Claes Hemberg tycker börsen är varken billig eller dyr

På många håll hör man och läser om att börsen är "dyr", senast idag läste jag i Metro på ekonomisidorna att den som inte är investerad b2...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar