onsdag 8 januari 2014

Utdelning 2014-01-08

Citigroup (C) - Inköp

Ett inköp av 40st C á 53,91 USD (totalt 2156,40 USD)har genomförts. Detta ökar den årliga passiva inkomsten i Frihetsfonden med ynka 1,60 USD (endast 0,01...
Läs mer

Kim siktar på nästa vecka.

Ingen fullständig träningsrapport. Jag åkte förbi träningen i dag, men mest för att få lite snack inför matchen och såg bara en kvart. Samma trupp som sp...
Läs mer

Lektionsplanering: Onsdag 8 januari

Bildspel: Det vetenskapliga språketMaterial till NP i Svenska 3 - utdelning och kommentarerSvenska Impulser 3, läs s 98-107
Läs mer

Den lilla svarta...

har en helt annan betydelse i mitt liv än vad dom flesta kvinnor i min ålder menar...:-D Den lilla svarta är den där underbara mudivalpen! Han är bara glädje! Speed ha...
Läs mer

Det går framåt!

Åh vad stolt jag blir över min lilla korv! Vi har passerat en stor milstolpe och det känns fantastiskt! Förut har wilda bara sovit någon enstaka timme på natten och v...
Läs mer

Swedbank till svenska utdelningsportföljen!

Swedbank är en aktie vi väljer att lägga in i vår svenska utdelningsportfölj då banken har en hög direktavkastning på ca 5,5% om man räknar på f246...
Läs mer

Speldag 18, Gårdagen/natten som var!

Ja vi börjar med Gårdagen Powerplayraden som jag la upp (se 2 inlägg nedan) för 96kr satt som den skulle och utdelningen blev 923.66kr, inte SÅ stor utdelning men Grattis all...
Läs mer

Tung inledning på året för United

Manchester United förlorade första ligacupsemifinalen mot Sunderland med 2-1. De regerande Premier League-mästarna har inte vunnit någon av sina tre matcher på det nya å...
Läs mer

Analys av Axfood

Axfood är en svensk dagligvaruhandlare som bedriver detaljhandel och partihandel i Sverige. Axfood bildades 2000 efter en sammanslagning av Hemköp och DD Dagligvaror. Fram till 2006 be...
Läs mer

Furulundskans andelsspel på V86

Idag gjorde jag mitt första helt egna andelsspel på jobbet. Onsdagar betyder att det är V86 på travet. Jag gör ett försök, tänkte jag. Mest för skojs skul...
Läs mer

En riktig Kempeseger

Det nio dagar långa uppehållet tycktes inte ligga Modo i fatet. I bortamötet med HV71 blev det tre poäng efter att Mario Kempe säkrat segern med sitt mål i den tredje pe...
Läs mer

Min Aktiedepå

Addtech B   5,42%Awilco Drilling   9,5%Betsson B    8,93%Mr Green Co   7,4%Softronic B   4,72%Statoil   7,58%Swedbank A   5,3%Tele2 B   7,34%TeliaSo...
Läs mer

Det här med att jag inte planerar att sälja mina aktier

Är faktiskt något som jag blivit ännu mer övertygad över de senaste dagarna, när fler och fler artiklar poppar upp när andra långsiktiga investerare poäng...
Läs mer

Asplöven vann onsdagsrysare efter straffar

TIMRÅ: AHC är inne i en fin fas. Under onsdagskvällen välte man Timrå i Hockeyallsvenskan med 3-4 (2-0, 1-3, 0-0, 0-0, 0-1) efter game winning shots. Asplöven mö...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar