tisdag 14 januari 2014

Utdelning 2014-01-14

Effektivt Linköping vann mot Frölunda.

Linköping tappade en tvåmålsledning. Men tack vare poängkungen Pär Arlbrandt fick laget till slut fick ändå en viktig bortaseger med sig, 4-3 efter straffavgör...
Läs mer

OMGÅNG 40: FRÖLUNDA - LHC

Det skulle ta 14 minuter innan det blev något mål och det var bortalaget LHC som styrde in 0-1 målet via Eric Himelfarb. Fyra minuter senare kunde Frölunda spela upp sig till LHCs...
Läs mer

Lagom var ordet för dagen

Nu går det åt rätt håll med min förkylning för på dagens pass kunde jag ta i rätt bra faktiskt. Så nu är jag trött ända ut i tånaglarn...
Läs mer

Sveriges inflation och intresset för aktier

Tro det eller ej men dagens siffror visar att vi har en positiv inflation. Det går åt rätt håll med andra ord vad anbelangar konjunkturen. Jag bestämde mig redan innan jul a...
Läs mer

Rapportsäsong

Nu går vi återigen in i en period med rapporter, den här gången årsbokslut. Det ska bli spännande att se vilka förslag till utdelning som bolagen i portföljen...
Läs mer

Vi kan lära oss av golf

Som lagidrott betraktat blev det storslam för ishockeyn på Idrottsgalan igår, men kvällens dominant hette med rätta Henrik Stenson. Golf är ishockeyns motpol i bollsport...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar