torsdag 6 juni 2013

Utdelning 2013-06-06

Utdelning Wells Fargo

Första utdelningen från mitt Wells Fargo innehav trillade in på kontot igår. Man höjde utdelning med 20% sedan senaste utdelningen till 30 c/aktie och har nu höjt 600% s...
Läs mer

Finlaand

Jag ska åka till Finland idag,till på söndag kommer jag vara där, i helsingfors. Jag försöker packa lite just nu men det går inte så bra, alla grejer jag beh...
Läs mer

Nationaldagen på Lidingö

08.00. Nationaldagsfirande på Flaggberget. Flaggorna hissas klockan 08.00. Efter sång och tal går alla som vill till Lidingö Museum för att dricka kaffe. Millesgården...
Läs mer

Hägna i Borgstena

Igår när jag var ute det fina försommarvädret och åkte en sväng så körde jag in till en bekant. Tomas Hägmark utanför Borgstena. Vi resonerade om jor...
Läs mer

Solig nationaldag firades på Millesgården [1]

Årets nationaldagsfirande på Lidingö och Millesgården blev helt igenom lyckat. Festligheterna startade redan vid 11-tiden med fontänfest och jazzmusik. Efter att Millesg229...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar