fredag 21 juni 2013

Utdelning 2013-06-21

MÅNDAG, TISDAG, ONSDAG,TORSDAG OCH FREDAG

Vad har lilla jag gjort de senaste dagarna när jag INTE bloggat. För det första är det sjukt jobbigt att de tagit kameran med sig. Får väl ta och skaffa en ny innan jag...
Läs mer

Kommentarer till För att eller trots att av Anna

Fast jag sätter inte likhetstecken mellan att vilja tro även om det inte ”ger någon utdelning” när man dör och ”trevlighetsreligion”. Jag menar att jag själv även s...
Läs mer

ANALYS: Så blir Wimbledon 2013, herrar

Seedning och lottning är överstökat. På måndag smäller det – Wimbledon 2013, årets tredje Grand Slam och på förhand onekligen hittills mes...
Läs mer

”Grabbarna hade bestämt sig”

Det blev ketchupeffekten för BW 90 när man slog FC Rosengård borta med 5-2. – Det var jätteskönt. Vi har haft det tungt men fick utdelning på allt i dag, sa BW90-tr228...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar