onsdag 5 juni 2013

Utdelning 2013-06-05

Swimrun-premiär

Igår var det tema Ötillö och Swimrun på Alewalds i Stockholm. Vinnande damlag Ötillö 2012 Team Haglöf/Alewalds berättade om äventyret i skärgård...
Läs mer

Ny turnering hos Betsafe – totalt €10 000 i potten

Betsafe annordnar turnering i flera populära NetEnt-spel Semestern är kanske inte riktigt här för de flesta svenskar – men vissa av oss har redan hunnit gå på den h22...
Läs mer

V86 Resultat Bollnäs den 5 juni 2013

Rätt V86-resultat onsdag 5 juni 2013 hämtas idag från Bollnästravet som står som värd för travet denna onsdagkväll när V86 fortsätter sin sommarturn...
Läs mer

V86 Resultat Bollnäs den 5 juni 2013

Rätt V86-resultat onsdag 5 juni 2013 hämtas idag från Bollnästravet som står som värd för travet denna onsdagkväll när V86 fortsätter sin sommarturn...
Läs mer

OAPU [film]

Push-up: [10] x 2 One hand push-up, rubberband assistance: 1/1, 3/3 - 5, [3] x 4 Ab wheel, rubberband assistance: [5] x 3 Back squat, 40 kg: [10] x 5 Back squat, 60 kg: 8 Back squat, 80...
Läs mer

Vilka planer har Elfsborg på spelar- köp när sommarfönstret öppnar?

Drygt en tredjedel av allsvenskan är spelad. Vad har Elfsborggjort bra? Vad måste de förbättra? Hur ska de lyckas i Champions League-kvalet? Jan Hansson ställer frågorna...
Läs mer

En månad sedan sist :)

Sedan sist har det hänt endel, och jag har legat som död i mellan slagen här :P Heja kroppen min ;) Men kör på med bildespam delux idag och lite skrivning ;) Börjar me...
Läs mer

Dagens biblioteksfynd

Mellan gräsklippning och målning hann jag med ett besök på biblioteket- det gav god utdelning och även om jag lär få läsa så ögonen blö'r va...
Läs mer

Och när får jag plocka en bukett?

Blivande buketter Hmmm...det händer inte så mycket här! Förra året startade jag tidigare med sådden av luktärt, de stod skyddade på lägenhetens balkong fr...
Läs mer

Inför dag 11

Det är som det är helt enkelt. Vi blir rånade och berövade. Vi får bara se en av dessa matcher. Oerhört tråkigt, men det finns ju faktiskt ingenting överhuvudt...
Läs mer

Utdelningar 2013

Här i Sverige kommer ju utdelningarna oftast på våren. Nu har samtliga mina innehav delat ut ordinarie utdelning för i år och jag är nöjd att alla mina innehav fort...
Läs mer

FINASTE IGEN lt;3

Gårdagens ridpass var ingen höjdare och jag var inte jättesugen på ett pass idag, men tänkte ändå att kolla om gårdagen slit hade gett lite resultat. Tycker of...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar