måndag 24 juni 2013

Utdelning 2013-06-24

Gratis utekväll

På de flesta jobb finns det jobbkvällar, när chefen bjuder på middag och man känner sig ganska nöjd. Jag har jobbar på allt från butikskedjor, storföreta...
Läs mer

Börsdata har fått en ny STIL

Nu är det dags för ett återupplivningsförsök för bloggen. Det var ett tag sen som jag var aktivt både när det gäller bloggen, mailen och börsen. Det...
Läs mer

Inköp i juni

Under juni så har det blivit fler inköp än vanligt. Hela fyra stycken. Det har berott på att det har uppstått fina lägen att köpa in sig i fantastiska bolag. Jag v...
Läs mer

Ertons mål räckte till poäng mot Gefle

Ett påpassligt mål av Erton Fejzullahu såg till att DIF fick med sig en viktig poäng från Strömvallen mot ett svårspelat Gefle . Med elva poäng på femt...
Läs mer

Inköp: HM

Äntligen kunde öka i HM med 50 nya aktier till ett pris av 215kr. Med en utdelning på 9,5kr, det ger mig en årlig avkastning på 4,4%. Hade jag mer pengar i Avanza, jag k...
Läs mer

Jag dog, men mitt hjärta fortsatte att slå.

Något inlägg om sol, bad och glass blir det inte idag här på bloggen, trots att det är sådant väder utanför dörren. Galet varmt. Och sol. Herregud. Jag...
Läs mer

Vi måste tänka på baaarnen!

Några funderingar om den svenska skolan och dess förfall. Jag ställer mig ytterst tveksam till att det räcker med lärarlegitimation, karriärvägar för lära...
Läs mer

Är var och en sin egen lyckas smed? - Kåserier från sjuksoffan.

Det som fascinerar mig mest inom fisket är alla idéer, strategier och metoder som uppenbarar sig. Kort och gott, hur får jag mest och störst fisk? Det finns lika många id23...
Läs mer

Måndagstips 24/6 – 2013

Mycket efterlängtad vinst! Efter många dagars tippande och irritation så gav det utdelning igår. Man skulle kunna säga att det var som en skatteåterbäring då...
Läs mer

Midsommarhelgen!

Vi gjorde en hel del reklam för våran sida i helgen så jag tänkte lägga upp ett litet bet ifall någon av dom nu skulle besöka sidan :P hehe.. Såhär ser de...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar