tisdag 25 juni 2013

Utdelning 2013-06-25

Mitt eget lilla trädgårdsprojekt.

Ja, jag ska alltså arbeta med ett elevarbete för att bli färdig trädgårdsmästare lagom till 65 år och pensionär. Varför går jag utbildningen? Jag vil...
Läs mer

V86 Tips till Lindesberg 26 juni 2013

Lindesberg står nu på tur för att arrangera V86 och vi gillar verkligen konceptet med att sommartravet drar ut i landet på onsdagarna istället för att endast huvudstaden...
Läs mer

Sista handelsdag före utdelning i flera bevakade bolag idag

Utdelningar är ju en allt viktigare bit för mig så det gäller att hålla koll på reglerna för dessa. Bl.a Eagle Energy, Lightstream, Argent och Dundee REIT handlas u...
Läs mer

Företagen betalar för minskad produktion!

Idag hittade jag en gammal dammig bok i en bokhylla på Ledarnas kontor, det visade sig vara en handbok för förtroendevalda. Vi på Ledarna brukar vara stolta över att vi har p...
Läs mer

Upphandlingar och utveckling

Ok, kanske i senaste laget att blogga om detta när jag imorgon tvingas lämna företaget som jag med själ och hjärta försökt bygga till något bra, tillsammans me...
Läs mer

Del 2

Lite personlig fråga men hur länge tog det er att bli med barn? Blev du nå orolig när det inte hände direkt på en gång? Va det någonting som du tänkte myc...
Läs mer

Matchkollen, tisdag

Första speldagen av Wimbledon 2013 är historia och ett minne blott (ett som lär leva länge i och med Steve Darcis chockskräll mot Rafael Nadal). Ny dag, nya tag. Här ...
Läs mer

Dyr dressyr och andra bestyr

Kära dagbok, Nu är det bråda tider. Vi håller på att förbereda inför semestern, och det är mycket som ska göras. Silvia har till exempel tjatat i flera da...
Läs mer

Posten – ni är officiellt sämst

Ringer posten igen för att Mårten är ju hemma och sjukskriven så tänkte att han kunde sätta sig utanför precis innan och sola, eller ställa upp dörren. Ne...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar