måndag 3 juni 2013

Utdelning 2013-06-03

Vilken galning...

Åh, vad lille Raffe har härjat här hemma ikväll. Man märker nu att han orkar vara uppe mycket mer innan han blir för trött och måste sova lite. Han älskar...
Läs mer

Måndag.

Hej! Just nu ligger jag i soffan och käkar godis. Jag är så sjukt stolt över mig själv så jag tänkte att jag förtjänade det. Det är så skön...
Läs mer

Inköp Kinder Morgan Inc.

  Idag införskaffades ytterligare ett amerikanskt bolag, nämligen 75st Kinder Morgan Inc. till priset 37,9 US$/aktie. Bolaget har gått ner nästan 10 % sedan toppkursen under...
Läs mer

Små framsteg

Äggen lystes i fredags och det var liv i nio av de femton Sussex-äggen och åtta av de nio Faverolle-äggen. Betydligt bättre utdelning på Faverollerna alltså. D229...
Läs mer

B#228;ttre sent #228;n aldrig!#160; Bilderhellip;

Bättre sent än aldrig!  Bilder från vårmiddagen med 9:orna! ;) En dag jag kommer att minnas länge, det är vårmiddagen.Vårmidd...
Läs mer

Speltips Måndag och Tisdag (!)- En singel och en dubbel

Håller mig till mina utgångstips i serierna och spelar Pens idag samt LA imorgon i en ML dubbel. Även Pens först till 3 mål testas inatt. Singel: Pittsburgh först till...
Läs mer

Speltips Måndag och Tisdag (!)- En singel och en dubbel

Håller mig till mina utgångstips i serierna och spelar Pens idag samt LA imorgon i en ML dubbel. Även Pens först till 3 mål testas inatt. Singel: Pittsburgh först till 3...
Läs mer

Gasquet - Wawrinka

Men usch vilken tuff match det här blev då. Så liten utdelning med tanke på många bra chanser. Just nu är jag lite besviken, kanske inte lika besviken som Gasquet men n...
Läs mer

Mental träning vid avsaknad av fysisk träning

Många har en relativt klar bild över hur deras kommande träningsvecka ska se ut. Så länge denna följs har personen i fråga inga problem med att hålla dig till...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar