torsdag 13 juni 2013

Utdelning 2013-06-13

På väg till rampljuset

På lördag en gäller det igen. Då får vi våra fyra minuter i rampljuset då alla våra ansträngningar under året skall ge utdelning på bästa m...
Läs mer

Gårdagens Avslutningsmiddag

Var heelt underbart rolig!! Vi hade ju avslutningsmiddag med hela 9:an, alla var så fina i sina klänningar eller skjortor! Vi hade först middag med underhållning och lite utdelni...
Läs mer

Junistress

Jag dricker av den nysilade syrénblomssaften och skriver listor för att fixa den här sista veckan innan sommarlovet. Kläder och presenter och utflykter och tårtor och mejl oc...
Läs mer

Kan banker bara anv#228;nda sitt #246;verskotthellip;

Kan banker bara använda sitt överskott till att köpa andra banker eller ge utdelning till aktieägare? Det visar väl en otrolig brist på fantasi tycker jag när Norde...
Läs mer

Gratis Reztart

Utdelning i Stockholm.
Läs mer

13-Jun-2013 06:15

Stinn storbank med för mycket pengar :: Överskott blir utdelning till aktieägarna. http://www.svd.se/naringsliv/branscher/bank-och-fastighet/aktieagarna-tjanar-pa-att-nordea-har-for...
Läs mer

Mot Örebro med ett experiment

Örebro ligger etta i 2013 års superettatabell, man har bara förlorat en match, har inte tappat poäng på hemmaplan och har seriens överlägset bästa målskil...
Läs mer

Centerpartiets pris till årets kvinnliga företagare

I kväll har det varit ett välbesökt ”After work” på hotell Vännäs.  Efter en utmärkt buffé blev det utdelning av priser till årets företagare oc...
Läs mer

Orolig i kroppen

Det riktigt kryper i hela kroppen och tankarna far hit och dit och hemlängtan bara växer allt större och större. Sjätte veckan är jag inne på nu och det är int...
Läs mer

SOMMARLOV

Nu äntligen har jag sommarlov och fastän att jag vaknade och kände mig småsjuk så har dagen varit kanoners! Först fika, lärar-quiz, diplom-utdelning och sång p...
Läs mer

Natti

Har haft en underbar dag med min babe som blir 15 år idag , förutom skolan som var dryg , inte lika roliga som dom andra "dan före skolavslutningen" Men men , åt på...
Läs mer

Spår och uppletande

Jag kan inte sluta le när jag ser den här bilden, Tilda ser så rolig ut där hon sitter och ignorerar Lilja och Mixa  som tyckte det var dags att avbryta fotosessionen i tisda...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar