söndag 2 juni 2013

Utdelning 2013-06-02

Sant eller Falskt om träning.

Källa: Motionstipset.se Träning är effektivt oavsett om du får träningsvärk eller ej. Sant Hur mycket träningsvärk vi får är helt individuellt oc...
Läs mer

Tuukka Rask glänste mot Pittsburgh

Boston Bruins målvakt Tuukka Rask var säkerheten själv när hans lag besegrade Pittsburgh Penguins med 3-0 på bortais i konferensens första finalmatch i NHL. Rask parera...
Läs mer

Inför dag 8

Det är praktiskt taget som att arrangörerna lyssnat på den store Ralf rörande sättandet av spelprogrammet. Idag har de satt det exakt som man ska göra, och låter d...
Läs mer

Boston fick Pittsburgh ur balans

David Krejčí fortsätter att ha utdelning i slutspelet och utökade sin poängligaledning när han sköt två av målen när …read more
Läs mer

Eftersnack omgång 22

Antal rätt:    av 12 möjligaTipsbolaget: 11 Björn: 6 Jonas: 8 Kalle: 8 Lelle: 6 Peter: 6 Utdelning:13 Rätt: 0 kr 12 Rätt: 0 kr 11 Rätt:...
Läs mer

48 cm fiskarglädje

En fin abborre på 48 centimeter. Det är vad Tobias Bohlin fångade i Muskussjön den sista maj. 15-årige Tobias Bohlin blev glatt överraskad när han landade en abbor...
Läs mer

2 juni: Dagens Agenda i SvT2: Tre stjärnor av fem

Agenda-prgramledare: Camilla Kvartoft och Anna HedenmoDagens Agenda (20130602) i SvT 2 får betygdet tre stjärnor av fem.   Intervjun med statsrådet Hillevi Engström (m) var d...
Läs mer

Vallmo

Förra våren sådde jag vallmo.Fröna tog sig fint,men de blommade aldrig i fjol. I år var det vallmon som satte fartförst av alla växter i rabatten.Och nu kommer det...
Läs mer

Analys: Kabe

Efter den här analysen av företaget Kabe så har jag 6 stycken företag till som jag kommer att analysera den kommande tiden. Om ni vill se exakt vilka de är och ungefär n...
Läs mer

En stentuff seriefinal och Holmen som serietta igen!

Nygamla serieledare från Alingsås, idag i det Svarta ställetFörst vill vi verkligen berömma Svenljunga IKs underbara anläggning på Högelid, definitivt en av de...
Läs mer

Tiden snurrar

Så fort en helg går. Och det är inte så konstigt egentligen eftersom man tycker att en arbetsvecka går fort den med. Den här helgen har gått i fotbollens tecke...
Läs mer

Epic fail av arrangörerna till ASICS Stockholm Marathon

Igår gjorde jag mitt första maraton. Jag kommer ihåg när idén väcktes för tre år sedan om att jag skulle springa en mara som "40-årskris". Spran...
Läs mer

Be för mig! Ep 61

Delar av söndagen ägnades åt ett socialt sammanhang i staden där jag som medlem i en kommitté för utdelning av stipendier skulle närvara vid utdelningen. Jag hade v...
Läs mer

FIF U-Korsberga IF U 1-0

FIF U-Korsberga U  1-0 (1-0) Mål: C:a 30 min. Michi Gewargis på frispark. George Slivo fälld. Laget: 17 spelare uttagna, 7 st. återbud av olika anledningar, men tre nya ko...
Läs mer

SENASTE

Helt klart världens bästa dag min egna skiva. Började hemma hos Max med lekar och utdelning av klassens. Sedan middag på flustret som kan ha varit den sjukaste middagen någon...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar