torsdag 3 oktober 2013

Utdelning 2013-10-03

Utdelning Sabine Royalty Trust

Trillade in en utdelning på 21 kr från SBR. Innehavet är nu sålt så detta var troligtvis den sista från SBR. Totalt har jag fått 6 utdelningar och 130 kr netta av S...
Läs mer

Dagens tarotkort 3/10: Sju i Mynt

Sju i Mynt – Dagens kort Jobb: Du som är arbetslös bör tänka på att finns andra vägar att hitta jobb, andra möjligheter och andra yrken än det som du har jobba...
Läs mer

Portföljutvärdering Q3 2013

Tre-fjärdedelar av 2013 har gått och det är dags för en portföljutvärdering. Och det har gått riktigt bra. Portföljutvecklingen Portföljen har gått...
Läs mer

Det finns inga genvägar

Timrå – Asplöven 2 – 3 sd: Nej, det här var ingen rolig historia. Med all respekt för Asplöven så är det här en match Timrå behöver vinna. På h...
Läs mer

Therese efter semifinalrysaren: ”Det kändes som att jag vann varje rond klart”

Nej, det blev ingen VM-final för Therese Gunnarsson. Hon föll i kväll mot sin serbiske motståndare Sanja Sucevic På sin Facebook-sida skriver Therese: ”Jag losade tyvärr...
Läs mer

Väntar...

Två talgbollar och ett skelett, världens enklaste och snyggaste fågelbord.... Nu väntar vi med iver på att talgoxarna ska komma och äta (picka ut ögonen). När...
Läs mer

Topplocket tillbaka på plats igen

Det är kopiöst mycket på jobbet just nu, Guldkväll, Fisketing, en journalist som är ute och snurrar längs Fiskevägen, möten, seminarier och ja - allt!! Det mes...
Läs mer

Veckobrev v 41, klass 2 C

Nu har vi kommit in i hösten ordentligt. Det är kallt på morgonen, och har vi tur är det fint väder under dagen. Det är dags att se till att det finns kläder f246...
Läs mer

Mina drömmars mål

Vi har ett hus som har 3 lägenheter där vi nu har slagit ihop dom till att vara ett objekt.  Det har givit bra utdelning. Redan nu är 6 veckor bokade för sommaren 2014. Den t...
Läs mer

Fair trade.

Gokväll! Kom just ut från en varm skön dusch. Så nu är jag ren och fräsch! En sak som jag dock borde göra dock är att plocka mina ögonbryn... Så sju...
Läs mer

Matchanalys: Timrå IK – Asplöven HC 2-3 sd

Om period 1: 1-0 Nils Bergström (Johansson, Hult) 00:58 2-0 Per Hallin (Molinder, Bergström) 19:51 Skott: 6 – 3 Timrå får en bra start på den här matchen. Asplöv...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar