tisdag 8 oktober 2013

Utdelning 2013-10-08

SM och lite till

Har varit dött här, men det är väl FB fel Jag vet knappt inte vad jag skall skriva, men i helgen så tävlade Åsa i Woman fysik i SM, efter att ha dietat i fyra vec...
Läs mer

Totalt mörker i Jönköping

Krisrubrikerna om HV71 har avlöst varandra den senaste tiden, och de lär knappast minska efter att Jönköpingslaget åkt på sin sjätte förlust på de senaste...
Läs mer

DaddyFitness.. Pain and Gain..

DaddyFitness.. Din personliga tränare.. Pain and Gain.. Man är lite träningsskadad.. Helgen som var och grejer.. Pappa Gabriel är barnfri och DaddyFitness jobbfri och träning...
Läs mer

Totalt mörker i Jönköping

Krisrubrikerna om HV71 har avlöst varandra den senaste tiden, och de lär knappast minska efter att Jönköpingslaget åkt på sin sjätte förlust på de senaste...
Läs mer

Tisdagscykling – King of Sundvik!

Ibland har man tur att få uppleva en dag som är bra rakt igenom. Idag var en sån dag för mig. Den började redan med att jag fick sova 8 timmar. Sen har den bara fortsatt bra...
Läs mer

Uppdaterad översiktsanalys

Efter att kört på med mina analyser under en längre tid nu har jag insett att översiktsanalysen inte fullt ut fyller sitt syfte. Problemet är att jag släpper igenom gans...
Läs mer

Dag 38

En heldag med sjukvårds utbildning, mycket grundläggande som egenvård och vilka åtgärder som ska vidtas för att undvika smittspridning. Betydligt bättre ä...
Läs mer

September

Q3 avklarad utan några inköp eller försäljningar. Inser att investeringstakten har halkat efter, till stor del pga att jag inte hittat några köpvärda nivåer sa...
Läs mer

Hemma igen

Kom hem vid 16-tiden idag och gjorde oss inga besvär med middagen utan passade på att köpa hem kinamat. Efter middagen var det dags för allmän utdelning av kläder till...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar