torsdag 24 oktober 2013

Utdelning 2013-10-24

Jaktsäsongen har börjat

Jakten i skogen och jakten på de fina styckdetaljerna Nu har jaktsäsongen startat på riktigt och med det så är chanserna till allt det fina matviltet äntligen här....
Läs mer

Äntligen utdelning- och plötsligt var träningen kul!

Nu är det dags att minska gnället för en stund. Jag har gått ner fem centimeter till i midjan, (sammanlagt nästan 12 cm på 7 veckor) och jag har fått ner några...
Läs mer

V75 Jägersro 26/10

Är denna vecka nödgad att såväl lämna in spelet som skriva om detsamma månne lite tidigare än vad som är önskvärt, men ibland har nöden ingen la...
Läs mer

Börsdata - Utdelningsstrategi

Sista tiden har jag tyvärr varit rätt så inaktiv här inne men det beror på att det händer väldigt mycket med börsdata. Vi har jobbat intensiv med förbered...
Läs mer

Gratifikation på Börsen!

Så har man nu arbetat 25 år i Göteborgs kommun. Är det verkligen så länge sedan man gick ut fritidspedagoglinjen i Jönköping? Ja, det är det visst. Vad h...
Läs mer

Välbehövlig återbäring för Löven

Ska man bryta en lång segersvit på hemmaplan ska det givetvis göras mot seriejumbon. Malmös sex matcher långa vinstrad på hemmais tog slut mot just Björk...
Läs mer

Fällfångst

Jag flyttade fällan för ett par veckor sedan. Försökte placera och rigga den efter konstens alla regler. Inför förra helgen laddade jag den med lite gammalt kött. I...
Läs mer

WAR - What is it good for?

                   UFC HEAVYWEIGHT CHAMPION - CAIN VELASQUEZ Bra titel  bra låt....
Läs mer

Derby ska bara vinna…

Stryktipset, 26:e Oktober, 2013 Så siktar vi på nytt mot 13 rätt, och helst med hög utdelning. Det innebär att vi måste våga att chansa en hel del, eller gardera ...
Läs mer

Form check

Nu är det 15 veckor sedan vår lilla guldklimp kom, 15 veckor med massvis av plankor. Om jag inte gjort dom varje dag så åtminstone varannan - och det har gett utdelning! Plankan t...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar