måndag 14 oktober 2013

Utdelning 2013-10-14

Vikt och mätresultat efter 5 veckors deff

De senaste två veckorna har inte varit roliga för mig. Har stressat som en iller på jobbet för att försöka få ihop min vardag. Träningen och gymmet har sk246...
Läs mer

Ny tid ny strid

Ny vecka och nya möjligheter.  Jag inledde veckan med spel på V4 på lunchen, det blev dock minimal utdelning men sån tur var hade jag inte saftat på och lämnade end...
Läs mer

Ekonomipriset 2013: ”Äntligen!”

Precis tillbringat en kul halvtimme i Nobelstudion i sällskap av ekonomiprofessorerna Micael Dahlén, Hubert Fromlet och min kollega Peter Rawet. Dahlén gjorde segertecknet när det...
Läs mer

Kommentarer till 4 tips för säker TUNG träning av Be(n)mästra latmasken | Trend o Träning

[...] Bra utgångspunkt för ett benpass (haha – redan här sprack träningsplanen). Benträning är tungt men kul eftersom jag är stark i låren och får maximal...
Läs mer

Be(n)mästra latmasken

Låt mig erkänna en sak – jag är lat. En lat person i en tränad kropp som går till gymmet, bombar kroppen med vikter och reps för att sen helst anstränga mig så...
Läs mer

Bilsportgalan tillbaka 25 januari 2014 i Norrköping

Nu är datum och preliminärt upplägg spikat för Bilsportgalan 2013. Galan som haft uppehåll några år är nu tillbaka lördagen den 25 januari 2014 i Norrk2...
Läs mer

Eftersnack omgång 41

Antal rätt:    av 13 möjligaTipsbolaget: 5 Björn: 6 Jonas: 4 Kalle: 5 Lelle: 4 Peter: 6 Utdelning:13 Rätt: 10 000 000 kr (1 st) 12 Rätt: 15 142...
Läs mer

Skrivrättigheter Readynas Ultra 2

Hej! Har problem med skrivrättigheter på min Readynas Ultra 2. Har ett antal användare som kan spara på en gemensam utdelning. Problemet är att filerna blir skrivskyddade li...
Läs mer

Ny chans på Lingonkusar

Fazer fortsätter utdelningen av Lingonkusar denna veckan. Jag fick själv en kupong i fredags och testade i helgen, tyckte de var goda och saftiga. Klockan tio släpps 100 kuponger. Faz...
Läs mer

Jens Öhman efter matchen mot Rögle

Bjorkloven.com fick sig en pratstund med Björklövens tränare Jens Öhman efter lagets 5-3 förlust mot Rögle. – Ja, tyvärr åker vi på en hedersam för...
Läs mer

Malmö starkare i fartfyllt möte

Kungälvs IK J18 gästades av Malmö IF Redhawks i söndagens J18 Elits nionde omgång. Detta var en match som baserat på Malmös något böljande resultat skulle...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar