tisdag 15 oktober 2013

Utdelning 2013-10-15

Långt inlägg med bra info- en hygglig rubrik? eller kanske Mina 5 bästa nyhetsbrevs-tips?

Exempel på ett nyhetsbrev. Känner mig varken övernöjd eller missnöjd med detta. Finns alltid saker att förbättra, mitt dilemma är nog mest det att jag oftast h...
Läs mer

Serien börjar ta form och jag börjar anpassa mig

Inför Troja/Ljungby borta: Efter elva spelade omgångar är Timrå IK precis på den plats jag tippade att man skulle sluta när serien var över, nämligen den 229...
Läs mer

Systemförslag V64 Jägersro 15/10 + Resultat speltips 14/10

Kvällens V64 omgång avgörs på Jägersro. "Spetsbanan" Nr 1 i Sverige där ledaren är otrolig gynnad. Om man har koll på vilka hästar som sitter i...
Läs mer

Speltips Europatipset 15/10

Återigen ett europatips fyllt med matcher från VM-kvalet och precis som senast det begav sig så tror jag på riktigt dålig utdelning. Men vi gör ett försök att...
Läs mer

Tankar och reflektioner

Fram till nu har jag verkligen kört på stenhårt med träning och diet i fyra och en halv månad, haft full fokus på mina mål, utan en enda avvikelse eller uteblivet...
Läs mer

Topptipset – Vecka 42 – Tisdag

Spela Topptipset Resultat: VM-kval brukar innebära låg utdelning på ”toppan” men nu är det avslutningsmatcher och många matcher på kupongen är avgörande. K2...
Läs mer

Topptipset - Vecka 42 - Tisdag

Spela Topptipset Resultat: VM-kval brukar innebära låg utdelning på "toppan" men nu är det avslutningsmatcher och många matcher på kupongen är avg24...
Läs mer

Lite spännande...

...och roligt är det efter att jag under tisdagen fick nedanstående mail: "Grattis Du har en eller flera bilder bland de som är placerade eller uttagna för visning i kla...
Läs mer

Tonårsfenomenet

Andreas Johnson visar inga tendenser på att sakta ned. 18-åringen gjorde två nya mål och blev matchvinnare när Frölunda besegrade Brynäs. - Vi har jobbat mycket me...
Läs mer

Min första orgasm

Jag var 15 år och gick i högstadiet. Vid den här tidpunkten av mitt liv hade jag redan haft sex med 4-5 killar, jag var inne på mitt andra förhållande och hade precist b...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar