onsdag 9 oktober 2013

Utdelning 2013-10-09

Öka din försäljning genom framgångsrikt nätverkande

Välja nätverk Det finns många olika nätverk att använda för ditt nätverkande. Vilket nätverk du skall välja skall styras av syftet med ditt nätverka...
Läs mer

Dom och vi…

Var på sponsorträff med Luleå Hockey igår och förutom en hel del hemligstämplat material, en del bekräftande av rykten och ett par aktuella spelare var det väl...
Läs mer

V86 Resultat Solvalla den 9 oktober 2013

Här kan du ta del av dagens V86 resultat 9 oktober 2013 vilket vi uppdaterar löpande från Solvalla Travbana denna ljumma onsdagskväll en bit in i oktober. Underlaget är i b...
Läs mer

Demokratiska val på kompisar

Det var lite skillnad att vara socialdemokrat och att vara i ett litet parti, i en opolitisk nomineringsgrupp i kyrkovalet. Som socialdemokrat stod jag först på samlingslistan och i Oskarsh...
Läs mer

Sagax preferensaktie: nästa köp?

Jag har som bekant börjat titta lite närmre på preferensaktier, och det finns en som jag har fastnat speciellt för: Sagax. Sagax är ett välskött fastighetsbolag som...
Läs mer

Skiftbyte i bregottfabriken

Idag hade jag glädjen att delta i Lärarförbundet utdelning av priset till årets bästa skolkommun i länet. Söderköping tog hem segern med en 44:e plats i den na...
Läs mer

Speakers Corner - en mammas ord

_____________________________________________________________________________________________________________________________   I vår nya bloggaktivitet Speakers Corner bjuder vi in dig att...
Läs mer

Månadsrapport efter september

Tiden går riktigt fort nu och jag läser, lyssnar och sparar för fulla muggar. Här kommer en månadssammanställning för september, en vecka in i oktober.  160...
Läs mer

Ökat i American Realty Capital Properties

Igår köpte jag en mindre kompletterande post i ARCP då jag tycker aktien är nere på attraktiva nivåer i min ISK portfölj. Jag köpte 65 aktier till 12,29 vilket...
Läs mer

V75 Tips 12 oktober 2013 lördag Åby

Svenskt mästerskap står för dörren på Åby på lördag. Du kan läsa mer om vad du bör tänka på vad gäller Åby travbana genom att kli...
Läs mer

Nr 10

Äntligen.. Efter en sommar av "nära" blv det till slut utdelning. Ingen större gris direkt men spännande var det :-) smög på tröskat fält. 6 st ute....
Läs mer

"Sättet som vi spelar på är inte acceptabelt"

(Jason Gregoire var självkritisk efter 0-4 mot DIF. FOTO WWW.HOCKEYMEDMARIEHALLMAN.SE) SSK tog en fin bortaseger (4-1) i lördags men när det var dags för länsderby hemma i Te...
Läs mer

Matchanalys: Timrå IK – Karlskrona HK 3-2

Om period 1: 1-0 Emil Pettersson (Molinder) 14:06 2-0 Jonathan Carlsson (Johansson) 15:32 Skott: 7 – 7 Det blev en väntad matchbild med ett lite oväntat resultat. Det är bra fart oc...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar