söndag 20 oktober 2013

Utdelning 2013-10-20

SENASTE VECKAN

Dålig uppdatering förtillfället. Har jobbat arslet av mig som har gett utdelning. Har haft sjukt kul under dessa dagar samtidigt som jag antagligen har fått anställning p22...
Läs mer

Dagens tävling

Började med att jag vaknade rätt O peppad kl 05,30 för att släppa ut hästarna , vill Gärna att Pigge ska få gå ut en stund och äta och röra på s...
Läs mer

Min näsa förbi

Underbar morgon, solen har just precis nått över trädtopparna, det är frostnupet och   friskt i naturen. Dagen får börja med en långpromenad och rustar mi...
Läs mer

Stolpe ut för Kungälv i Borås

J18 spelade i helgen den elfte omgången och Kungälvs IK åker till Borås i jakt på tre poäng. Lagen låg innan matchen båda på 9 poäng, och var fö...
Läs mer

Bröderna Bus 7 veckor och nu är de storebröder

Busted... ja, det är lite av vad livet som 7 veckors handlar om. De utforskar världen och röjer runt med en del mindre uppskattade påhitt, hehe. De har inte längre några...
Läs mer

Naddes Snabba Cash: Uppföljning UFC 166

UFC 166 blev blandat resultat för Naddes Snabba Cash. Den stora besvikelsen för mina spel blev det tveksamma domslutet mellan Dollaway mot Boetsch. Gissningar totalt gala: 7/10 (70%) Insa...
Läs mer

Bajen är enorma underdogs

Förutom spel på X och X2 i Teg – Sollefteå läggs även en investering i matchen Nyköping – Hammarby med 30 min till spelstopp. Har sneglat sen igår kväll men be...
Läs mer

Att ge

Jag kan inte sluta tänka på allt man skulle kunna göra för att ge till andra som behöver. Just nu packar jag lite grejer som jag ska ge till Familjens hus här i Malm24...
Läs mer

Kan man kalla det vinnarskalle??

Idag när världen är grå o kall o trist o det har regnat ymnigt i natt, då är jag sååå glad att jag hann ut i trädgården i går för att...
Läs mer

Vinst mot Westervik

Matte såg pigg ut i matchen. Han avgjorde med sitt mål i öppen kasse. Det blev vinst i Lördagens hemmamatch mot Westervik. Efter en svängig sistaperiod skrevs siffrorna till...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar