måndag 21 oktober 2013

Utdelning 2013-10-21

Teorin stämde, bra rapport från Enduro idag

Månadsvisa utdelningen upp från 12.7 cent till 15.1 cent dvs nästan 20% upp. Vi bör ha ytterligare två mkt bra månader framför oss. Kursen reagerar inte direkt v...
Läs mer

Nobel middag mm.

Godmåndag! Nu var det ett litet tag sen jag var här och delade med mig av de spännande detaljerna av mitt liv. Men det har sett ut som vanligt, skola, träna och fika liksom. I he...
Läs mer

hard work

Jag och Essie har suttit framför datorn och jobbat hela dagen. Men snart får vi utdelning för vad vi gör. Spännande!
Läs mer

Nu hyllas Jonas Brodin av legendaren

Jonas Brodin har redan jämförts med Nicklas Lidström åtskilliga gånger. Jämförelsen väger naturligtvis tyngre när den kommer från en av de störs...
Läs mer

Nära men ändå inte

U-laget kunde inte följa upp segern mot Upsala IF med ytterligare en borta i Enköping sent igår eftermiddag. Handbollssällskapet blev till slut för tunga. Vi börjar matc...
Läs mer

Tvära kast i vädret under helgen.

Löven knastrade fint under mina boots, när jag bar ner mina grejer på lördagsmorgonen. Hemma hade jag 1,5 minus, men här var det betydligt kallare, dem nerfallna löven v...
Läs mer

Sålt lundbergsföretagen b

Sålde mina 120 lundbergsföretagen b idag för 279,20. Vilket blev en fin vinst på över 70% med utdelning inräknat. Jag skulle äger gärna lundbergs men tycker v...
Läs mer

Storskalig, enformig och likformig!

Det sprids i diverse vänstermedia att Centerpartiets partiledare i partiledardebatten sagt att den svenska välfärden är storskalig, enformig och likformig. Sanningen går at...
Läs mer

Stryk av DIF

Match mot DIF och Nanne valde nästan samma lag som startade mot IFK Norrköping, den enda ändringen var att Melker gick in till höger på mittfältet i stället fö...
Läs mer

Mera Internet!

Internet är som sagt tidigare ett fantastiskt media och det finns stora möjligheter att träffa bra (och tyvärr mindre bra) människor där. Prova men gör det med resp...
Läs mer

Kärnkraften i Stockholm

Eftersom vi i Sverige bara har ett nukleus, samlas självklart alla pengar och alla människor på samma ställe. Till och med stålkoncernen Sandvik AB har valt att förl22...
Läs mer

Och vilken härlig start på veckan

Not! Lillskiten var hängig igår och dessutom lite kass i kistan, så vi bestämde att jag skulle vara hemma med honom idag. Lite feber inatt och han sov läääänge...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar