måndag 9 december 2013

Utdelning 2013-12-09

Julfest och egen träning

….. i alla fall i mina muskler.. (vet att dem brukar utsättas för en ”men herregud, Lise, jag tror du kommer dö” känsla) när min PT Peter får bestämma upplägge...
Läs mer

Livet på havets botten

Nånting är borta Finns bara ett tomrum kvar En känsla, ett minne Av att vara osårbar Men vad kan bli värre efter det här Och om det värsta är över ...
Läs mer

Fallande kniv II

Sist Tele2 dök var det för att man aviserade mer inveteringar och mindre utdelning, då tog jag en position på 800 aktier som jag sålde av med vinst efter en månad. Nu ha...
Läs mer

Disney (DIS) - Lite tankar och kanske ett köp till barnen?

Tänkte skriva lite om en aktie jag tycker är intressant fast den inte alls går hand i hand med min utdelningsbaserade investeringsfilosofi men som passar som handen i handsken om man k...
Läs mer

allting går så fort att jag vill pausa men ändå spola fram. snart är jag gammal

två inte så perfekta bilder på det mest perfekta i min omgivning. känns som om det var nyss men snart en hel månad sen.  Herregud vad fort allting går, p...
Läs mer

Real Madrid visar ingen nåd?

Oddset, Tisdag, 10:e December, 2013 Söndagen var väl okej spelmässigt. Tror att jag satt skrällen 3 dagar i rad om jag räknat rätt, i och med att Mallorca-Numancia krys...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar