fredag 13 december 2013

Utdelning 2013-12-13

Trevlig Lucia!

God Lucia-morgon på er! Då sitter jag här - med kaffet, lussebullarna och pepparkakorna - precis som jag planerat. Och jag försov mig inte, trots en natt med dålig s...
Läs mer

EmoBoost Svarar: Hud och Supa

Anonym frågar: Hej, sötnosar! Hur tar man han om sin hud på bästa sätt nu i vinter? Min har blivit så skabbig och tråkig att jag får panik! Och var i Sthlm sup...
Läs mer

Tomtegate

När julen närmar sig vet man i alla fall en sak. Lika säkert som att adventsljusen kommer att tändas, lika säkert kommer traditionerna kring julhelgen att debatteras intensiv...
Läs mer

Splitter

Huvudet står helt still idag. Infektion i kropp och överarbetad. Snart dags för ledighet, jag sträcker mig efter det halmstrået. Sjutton lediga dagar, ett andningshål....
Läs mer

Speltips Fredag- 3 matcher, Spelen klara

Endast 3 matcher idag. Bilden om matcherna klar i skallen, men som vanligt när te.x Devils är inblandat så kan allt hända. Spelen klara. Pittsburgh-New Jersey Kombar Pens Ö...
Läs mer

5 Bästa utdelningsaktier enligt Veckans Affärer

Aktietips En analytiker har rangordnat börsens bolag efter deras förmåga till utdelning. 4 av 5 bolag är verksamma i samma sektor och ett av bolagen följer aktiegeniets...
Läs mer

Sista julen någonsin!

Hur ser din jul ut? Det är olika svar på den frågan och svaret har ändrats genom åren för mig. När jag var liten var det en underbar tid av härliga tradition...
Läs mer

In med McDonald's Fortnox i Portföljen

Under veckan har 2 affärer genomförts. Köp av McDonald’s Fortnox. Handel med Fortnox sker på Nordic Growth Market ( NGM ) och kan köpas via Avanza. Fortnox erbjuder web...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar