torsdag 19 december 2013

Utdelning 2013-12-19

Barilla pastasås kl 12

Idag o imorgon är det utdelning hos Barilla.
Läs mer

Positiv fortsättningsformation och tolkning av Fed-beskedet

winningtrading tobbe rosén Intresseklubben antecknar: Fed lämnade under onsdagskvällen besked om att påbörja tapering med 10 miljarder dollar per månad till 75 miljarder...
Läs mer

FELET?

Många frågar vad en gör för ”fel” i sin träning och hälsa. Frågor som ”Varför går jag inte ner i vikt?”, ”Varför får jag inga resultat?”, ”Varf...
Läs mer

Formex

I veckan kom det en trevlig inbjudan på posten, nämligen två biljetter till Formexmässan i Stockholm. Har aldrig varit där även om jag försökt komma iväg...
Läs mer

Omdömeslöst?

Ja nu börjar i alla fall jag att tappa greppet! I kväll känns Ernst mysig när han talar om sin barndoms jular, om sin pappa... Äh, lägg av! Skärpning! Kaffet har ka...
Läs mer

Mål 2014

Yes, då har vi snart ett nytt fräscht år framför oss. Jag har inte sammanfattat 2013 ännu men det kommer ske under kommande dagar då de sista utdelningarna trillar in p...
Läs mer

Jag vann, jag vann!

...eller som då jag hade kvällslektioner och gick ut ur klassrummet bara någon minut i ett ärende och medan jag stod böjd över skrivbordet ringer telefonen. Jag svarar r...
Läs mer

Julavslutning

Som vi har längtat efter jullov och i morgon får vi det. Det är äntligen julavslutning! Nu har alla 1:or gått sin första termin och vi kan nog hålla med om båd...
Läs mer

Julavslutning 20/12

Alla elever samlas 9.20 i sina klassrum för att därefter gå till ljushallen där avslutningen börjar 9.30. Den beräknas vara klar ca. 10.30 då vi går tillbaka t...
Läs mer

Mozartrulle, även känd som Hasses julgodis!

Då är vi äntligen framme vid julgodiset och det är alltså Ankis far som står för det. Dessa sötsaker har Hasse gjort så länge Anki kan minnas och det...
Läs mer

”Viktigt att komma ut starkt”

Den slitna klyschan har ni säkert hört förut? Man pratar ofta i media om att hemmalagen kommer att komma ut starkt och att det gäller att om man som bortalag hålla ut de f2...
Läs mer

Dagens Tipps

Hej! Här kommer mitt första blogginlägg med dagens tipps. Eftersom det är första gången jag skriver här kanske jag borde dela med mig om regler som jag satt upp f...
Läs mer

Post-losse

Losse-posten kanske kommer. Det borde kommersialiseras att ta emot post av viss klass vissa dagar och tider. Till och med med internet-koppling. Tänk dig att få orginalet i verifiering och...
Läs mer

Politik

Äntligen har vi kommit på fötter ekonomiskt. Min sambos A-kassa har efter 5 månaders väntan betalats ut. Vi har vad vi behöver nu. Jag blir så illa berörd av a...
Läs mer

Jul-firande i Sthlm

sommar 2011DEc  2010 Hux flux får ja världens bästa besked. Jag slipper sitta ensam. DET blir julfirande med mina älsklingar. Inga klappar eller mat inhandlat det blir att tr...
Läs mer

V75 Tips 21 december 2013 Bergsåker

Så var det då åter dags för en uppladdning inför helgen när ATG selar ut spel på flaggskeppet V75. Denna vecka handlar det åter om Jackpot och pamparna på...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar