måndag 16 december 2013

Utdelning 2013-12-16

Annorlunda skolavslutning

Efter fyra månader i ett nytt land jämför vi fortfarande det mesta med hur det är i Sverige. En sak jag har väldigt svårt för är alla dessa belöningar, aw...
Läs mer

FBC Lerum 6-2 Floda IBK - HJ serie 2

Ett derby är alltid ett derby och det var välfyllda läktare när Lerum och Floda drabbade samman i Rydsbergshallen. Matchen dominerades av Lerum som vann rättvist med 6-2.16...
Läs mer

Anonym!

Min pappa var en temperamentsfull man. Han var också en hejare på att skriva brev när han blev upprörd eller förbannad .. och för det mesta var han så förblind...
Läs mer

10 rätt för Saeedan men ingen utdelning surt nog!


Läs mer

Nervöst inför tolkningen av Fedmötet

winningtrading tobbe rosén Intresseklubben antecknar: Normalt borde en budgetöverenskommelse tolkas positivt men tekniskt är det höga nivåer och det är säkert m22...
Läs mer

Förakt präglar arbetsgivares syn på de som anställs med lönebidrag. Facket reagerar inte, vilket de skulle gjort om personen anställts på normala grunder - med lön utan bidrag.

Citat: Våren 2012 kunde Dagens Arbete avslöja att Arbetsförmedlingen skickar sjuka och funktionshindrade till arbetsgivare som struntar i försäkringar och pensioner. --- att...
Läs mer

Afs Christmas Party!

Igår var det dags för AFS Christmas Party med alla utbytesstudenter och andra som är inblandade i Afs. Jag begav mig över till Carol's hus vid tolv för att hjälpa he...
Läs mer

Villas-Boas och din roll

Så var det återigen dags för André Villas-Boas att få sparken som tränare för en fotbollsklubb och det är såklart tungt för den relativt unge, alerte...
Läs mer

Straffseger mot Troja

Malmö vände och vann mot Troja. 3-2 efter straffar. Malmö inledde som vi vant oss vid på hemmaplan de senaste matcherna. Genom att nolla i första perioden och ta tag i det...
Läs mer

Analys av Walmart

Walmart är en amerikansk detaljhandelskedja med verksamhet i 27 länder världen över, främst i nord- och sydamerika. Walmart är världens största privata ar...
Läs mer

Bahnhof - Aktietorgets bästa bolag?

Bahnhof är ett bolag som länge imponerat på mig. Jag fick upp ögonen för dom när Caparzo tipsade för ett par år sedan och sedan dess så har aktien varit m...
Läs mer

Fråga om Industrivärdens kommande utdelning

Häromdagen fick jag en fråga i kommentatorsfältet på denna blogg om jag inte kunde göra en uppställning över förväntad aktieutdelning från Industri...
Läs mer

frukt utdelning idag.

idag är det måndag den 16 december. idag har vi frukten i Globen det gick ganska okej. jag kom ditt sent.
Läs mer

3 dagar kvar!!

Bara 3 dagar kvar i skolan nu, känns jätteskönt! Imorgon är det inget speciellt och inte på onsdag heller men på torsdag har vi pyssel hela dagen. Går 8-13 den dage...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar