onsdag 18 december 2013

Utdelning 2013-12-18

Bloggen fyller ett år!

Hurra för Sparbloggen som idag fyller ett år! Det känns som om det senaste året har gått väldigt fort och som om bloggen startades alldeles nyss. Inte trodde jag då...
Läs mer

Hallååå

Idag har jag ja först så hade vi utdelning av paket i klassen o fika de va myysigt! Sen så hängde vi lite vid skolan sen drog jag mig hemåt o gick över till min granne s...
Läs mer

JAS Gripen

JAS Gripen säljs till Brasilien! Kvällens nyhet kom som en överraskning faktiskt. Inte trodde jag att den skulle komma så snabbt. I somras var en delegation i Linköping med p...
Läs mer

Taco kväll !

God kväll vänner ! Har nu dunsat ner i sängen efter en mysig middag med min bästa vän och barnens gudmor med sambo ! Skulle egentligen gått på restaurang men ingen...
Läs mer

Christmas gift

Święta coraz bliżej. Dzisiaj w pracy mieliśmy rozdawanie preznetów. Każdy robił mały prezent do 50 koron i losował jakiś dla siebie. Podniecenie jak u małego dziecka he he. Julen närmar si...
Läs mer

Välgörenhet! Spriid !

Fullt upp i skolan med att slå in alla presenter! Känner oss som tomten julnissar! ;) Vi beräknas ha gjort över 1000 paket!  Som jag skrivit tidigare så är detta en...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar