söndag 1 september 2013

Utdelning 2013-09-01

Veckans låtar!

Nu kommer veckans två låtar.   1: Without U - Oscar Zia. Hörde denna på RixFm festivalen men den kom ut på måndagen veckan efter så har inte kunnat ta med denn...
Läs mer

Naddes Snabba Cash: Uppföljning UFC 164

Det blev blandade resultat för Naddes Snabba Cash under lördagens UFC 164 gala. Totalt fick jag rätt på 2 av 5 spel. Största besvikelsen var naturligtvis att ha Pettis som vi...
Läs mer

Ökat i Citigroup och AIG

Den senaste veckan har jag ökat upp positionen i Citigroup och AIG och de väger nu tyngst i portföljen. Jag kommer att fortsätta öka upp så länge aktierna befinn...
Läs mer

Intressanta case just nu

Med anledning av de många realiseringarna som jag gjorde under våren har jag sedan en tid en lite högre köptakt än normalt för att komma ifatt med allokeringen av kapita...
Läs mer

V75 Resultat Jägersro den 1 september 2013

Dagens V75 lördag resultat 1 september hämtas från landets sydligaste utpost i form av Jägersro travbana som bjuder på Svenskt Travderby vilket är ett härligt insla...
Läs mer

V75 Resultat Jägersro den 1 september 2013

Dagens V75 lördag resultat 1 september hämtas från landets sydligaste utpost i form av Jägersro travbana som bjuder på Svenskt Travderby vilket är ett härligt insla...
Läs mer

Efterklok: UFC 164

Blir det bättre? UFC 164 var en förbannat bra gala. Titeln bytte ägare under stor dramatik, hela main card levererade, fighters kom in med energi och självförtroende och i...
Läs mer

hårt arbete ger utdelning? eller va?

Promenad med Petteri 8 mars 2013   En bit på väg... 29 augusti 2013
Läs mer

Kräftskiva-13

Igår var de kräftskiva minsann! Hemma hos oss med farfru och brorsvägerska :)Hämtade upp samtliga redan strax före två så det blev en lång och t...
Läs mer

Att se fram emot i september!

BOKMÄSSAN! Nu börjar det äntligen närma sig, mellan den 26 och 29 september blir det årets bokfest i Göteborg. Det är världens chans att hitta böcker f2...
Läs mer

Jag skiter i....

”Jag skiter i ära, rykte och namn   Jag skiter i guld och pengar   Jag skiter i flickornas längtande famn   Jag skiter i deras sängar   Jag skiter i varmt, jag...
Läs mer

Tänk nästan så man längtar tills pensionsdags

Nu tänker ni jag är skvatt galen,,nej då längtar inte till pensionen,men Annika skolsköterska i kommunen..hon slutade sitt jobb nu--var kanske inte pensionsdags riktigt men s...
Läs mer

Christoffer Levis kryssmål glädjeämnet

Som ni redan kunnat läsa gick Eskilsminne på en ny knock i division . Men faktum är att laget skakade topplaget Norrby. Christoffer Levi kan i alla fall sova gott för egen del. Ha...
Läs mer

Christoffer Levis kryssmål glädjeämnet

Som ni redan kunnat läsa gick Eskilsminne på en ny knock i division . Men faktum är att laget skakade topplaget Norrby. Christoffer Levi kan i alla fall sova gott för egen del. Ha...
Läs mer

Matchreferat Djurgårdens IF – IF Elfsborg

Det var sista hindret innan ett välbehövligt landslagsuppehåll och Elfsborg begav sig till huvudstaden för att ställas mot Djurgården på nya Tele2 Arena. Det slutad...
Läs mer

Stolt över att vara tränare för SFF!

Ja så kände jag efter första halvlek i dagens match mot Kungsgården hemma. Äntligen spelade vi fotboll på ett sätt som vi inte gjort på hösten mer ä...
Läs mer

Fortfarande ingen 'storslam'...

..på travet. Fem rätt igår och ingen utdelning tack vare idel 'lågoddsare', och fyra rätt idag tack vare felvalda kusar. Sjuorna betalade lite över 18.000 idag,...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar