måndag 23 september 2013

Utdelning 2013-09-23

Ernst Loosens Rocky Horror Riesling Show

Vinodlingar i Moseldalen, foto: Erik Ahlström - Välkommen till Rocky Horror Riesling Show, hälsade buspojken Ernst Loosen, när han nyligen gästade Sverige och höll vinp...
Läs mer

Ska jag kalla det semester...

Jaha, var jag på plats inloggad igen efter ett låååångt uppehåll under sommaren. Tror inte att det är många som saknat mig så ett uppehåll mer eller...
Läs mer

Saints får utdelning?

Hejsan! Southampton har haft lite svårt med att få snurr på målskyttet så här långt, men det har inte saknats chanser. Kommer snart att börja få utdelning...
Läs mer

Saints får utdelning?

Hejsan! Southampton har haft lite svårt med att få snurr på målskyttet så här långt, men det har inte saknats chanser. Kommer snart att börja få utdelning...
Läs mer

Uppföljning av Superts Supersäkra: UFC 165

150 kr satsade gav ingen utdelning den här gången. Fem spel ala 30 kr på seger till Alex mot Jones via avslut i rond 1-5. Superts Supersäkra Startkassa: 500 kr Nuvarande p...
Läs mer

Centern förtjänar en chans

Skrivit i Corren 23/9: Om Annie Lööf hade ambitionen att ömsa skinn på Centern till ett djärvt liberalt avantgarde, gick tyvärr de planerna upp i rök när part...
Läs mer

TÄVLINGSBILDERNA

Wilma hoppade en Cöear Round på yatzy först innan jag hoppade KM klassen. Min kompis Nathalie fotade inte mig utan hon filmade mig, den kommer upp snart! Fast sen...
Läs mer

Precise Biometrics - Vecka 39

Precise biometrics, 60minPrecise BiometricsStark rörelse i dag, hela -21,39%, vi kan se att från 20 aug på 2,75kr gapet har täckts.  Jag tror inte man ska underskatta sä...
Läs mer

Sveriges medverkan är orimlig

Skriver idag i Helsingborgs Dagblad, angående sommarens övervakningsavslöjanden, att vi medborgare har blivit förrådda av våra företrädare. Det är inget...
Läs mer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar